تحقیق در مورد سطح تحصیلات و خرافات

تحقیق در مورد سطح تحصیلات و خرافات
نوع فایل
Word
حجم فایل
111 کیلوبایت
تعداد صفحه
113
تعداد بازدید
128 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد سطح تحصیلات و خرافات که در 113 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد سطح تحصیلات و خرافات می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

پيرمردي با لباسي مندرس در گوشه اي از ميدان نشسته و رمل و اسطر لابي بر زمين گذاشته تا شايد مرد يا زني بر جوارش بنشيند و او از باز شدن گرة كارشان بگويد و نويد آيندة خوب بدهد . . .

دختر كولي به زور دست زني را مي گيرد تا با نگاه به چهرة زن و سر و وضع ظاهري اش از خيانت شوهرش بگويد يا همسري خوب و مهربان كه به زودي با ماشين آخرين مدل از راه مي رسد . . .  زن روي مبل نشسته و نگاهي به باقيماندة قهوه داخل فنجان مي كند تا هم از گذشته بگويد و هم از آينده . . . آيا به راستي آيندة آدمي در فنجاني قهوه يا با رمل و اسطرلاب رقم مي خورد ؟ !

بهتر است پژوهش هاي نظام داري دربارة انواع خرافات گوناگون انجام گيرد تا معلوم شود كه آيا خرافات حقايقي در بر دارند يا خير ؟ فرض كنيم ما پژوهشي را بر عهده گرفته ايم تا معلوم كنيم كه جمعة سيزدهم ماه واقعا روز نحسي است يا نه . براي اين منظور مي توان تعداد تصادف هايي را كه در اين روز به خصوص در مقايسه با روزهاي ديگر اتفاق افتاده ، بررسي كرد . حال اگر به اين نتيجه برسيم كه تعداد تصادف ها در آن روز نسبت به روزهاي ديگر بيشتر است و اين فزوني از لحاظ آماري معنادار است بنابراين احتمال نمي رود كه نتيجة بدست آمده تنها ناشي از عامل تصادف باشد اغلب مردم ترجيح ميدهند.

سطح تحصیلات و خرافات
سطح تحصیلات و خرافات

بر احساس خود تكيه كنند و بگويند كه اين تصادفي بيش نبوده اما در اين راه حل ساده به اين واقعيت مهم توجه نمي شود كه باورها چيزهايي نيستند كه فقط درون كاسة سرآدمي قرار داشته باشند ، بلكه بر رفتار اثر مي گذارند .

حال اگر تعداد در خود توجهي از مردم ايمان راسخ داشته باشند كه جمعة سيزدهم ماه روز نحسي است ، همين اعتقاد ممكن است در آن روز به خصوص در رفتار آنها اثر گذارد و آنها با احساس تر ، مضطرب تر و مردد تر سازد . در نتيجه بالا رفتن ميزان تصادف ممكن است در واقع از پي آمدهاي يك عقيده باشد كما اينكه شواهدي نيز حاكي از آن است كه يك چنين زنجيرة علت و معلول در كار است . چنين فرآيندي را ‹‹ پيشگويي كام بخش ›› ناميده اند كه در زندگي آدمي چيز چندان نادري هم نيست .

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد سطح تحصیلات و خرافات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه