تحقیق در مورد سیمان کوره ای

تحقیق در مورد سیمان کوره ای
نوع فایل
Word
حجم فایل
15 کیلوبایت
تعداد صفحه
11
تعداد بازدید
309 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد سیمان کوره ای که در 11 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد سیمان کوره ای می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

سیمان کوره ای پورتلند شامل بیش از 70% جوش کوره ای و قسمتی دانه دانه ی زمین ، ما باقی مانده ی سوخته ی ذغال سنگ پورتلند و سنگ گچ اندک است ، تمام ساختارها قدرت نهایی را تولیدیی کنند، اما محتوای کف افزایش می یابد، نیروی اولیه کاهش می یابد در حالی که مقاومت سولفات افزایش می یابد و تحول گرما گکاهش می یابد ، استفاده  از یک جایگزین اقتصادی در مقامت سولفات پورتلند و سیمان های کم دما.

سیمان خاکستری پورتلند حاوی بیش از 30% خاکستر حاصل از ذغال سنگ چینی وار است تا این که نیروی نهایی حفظ شود . زیرا اضافه ی خاکستر محتوی آب بتون کم تری دارد . نیروی اولیه هم چنین می توان نگهداری شود مکانی که خاکستر ارزان با کیفیت خوب موجود است این موضوع می توان یک جایگزین اقتصادی برای سیمان پورتلند معمولی باشد.

سیمان چینی وار (پوزولان) پورتلند شامل سیمان خاکستر است زیرا خاکستر یک پوزولان است اما شامل سیمان های ساخته شده از پوزولان های طبیعی یا مصنوعی دیگر است در کشورهایی که خاکسترهای آتشفشانی در دسترسی هستند (مثل ایتالیا ، شیلی ، مکزیک ، فیلیپین ) این سیمان ها اغلب رایج ترین شکل در کاربرد هستند.

سیمان کوره ای
سیمان کوره ای
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد سیمان کوره ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه