دانلود مقاله چه چيز از ما يک معلم خوب مي سازد؟

دانلود مقاله چه چيز از ما يک معلم خوب مي سازد؟
نوع فایل
Word
حجم فایل
11 کیلوبایت
تعداد صفحه
17
تعداد بازدید
40 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله چه چيز از ما يک معلم خوب مي سازد؟ که در 17 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله چه چيز از ما يک معلم خوب مي سازد؟ می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

من ده سال است که درس مي‌دهم. در طي اين مدت در مدارس دولتي، دانشگاه ها، دبستان هاي خاص، مدارس سواد آموزي و بازآموزي بزرگسالان کار کرده ام. کوچکترين شاگردم يک دختر 6 ساله و بزرگترين آنها يک مهاجر جامائيکايي، يک مادر بزرگ 63 ساله بود که تازه مي‌خواست سواد ياد بگيرد. من حتي به بچه هاي معلول هم درس داده ام.

گستردگي تجربياتم زندگي معلمي ام را غني کرده است اما مرا از لذت همکارانم محروم کرده است: اين احساس که وارد کلاس تازه اي در ترم جديد مي‌شوم و مي‌دانم بچه‌ها چه مي‌خواهند و بهترين راه دادن آن به بچه‌ها چيست. منظورم اين نيست که بدون هيچ ديدگاه و ايده اي و کورکورانه به کلاس مي‌روم. در اغلب موارد وقت کافي براي جمع آوري محتواي مناسب و چيزي که بچه‌ها با آن کار کنند را دارم. اما آن چيزي که ندارم حس همانندي اي است که به معلمي دست مي‌دهد که سالها در يک کلاس و يک پايه با همان درس‌ها کار مي‌کنند. من فکر نمي کنم چيزي که در ترم قبل مفيد بوده، اين ترم هم به درد بخورد.

به خاطر وضعيت دايماً در حال تغييرم، من وقت زيادي را به فکر کردن درباره هنر و عمل معلمي، جدا از محتواي تدريس، سن بچه ها، اندازه کلاس يا برنامه آموزشي، تخصيص داده ام. هر جا که مي‌روم معلم هاي نمونه اي را مي‌بينم که دلم مي‌خواهد بدانم چرا آنها اينقدر خوب هستند و چيزي که کشف کرده ام شباهت ذاتي اي معلم هاي خوب به هم، بدون توجه به تفاوتهاي بنيادي اي مثل سبک، شخصيت، اهداف و الگوهاي برهم کنش آنها با دانش آموزان است. من تا آنجا پيش مي‌روم که بگويم شباهت هاي معلم هاي خوب با هم – در هر مقطع و برنامه اي – بيش از آن چيزهاي مشترکي است که با ساير همکارانشان در موفقيت هاي مشابه دارند.

چه چيز از ما يک معلم خوب مي سازد؟
چه چيز از ما يک معلم خوب مي سازد؟
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله چه چيز از ما يک معلم خوب مي سازد؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *