تحقیق در مورد شهر اصفهان

تحقیق در مورد شهر اصفهان
نوع فایل
Word
حجم فایل
16 کیلوبایت
تعداد صفحه
18
تعداد بازدید
327 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد شهر اصفهان که در 18 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد شهر اصفهان می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

فهرست محتوا

مقدمه:

اصفهان استان يكي ازتقسيمات كشوري جمهوري اسلامي ايران است.ازشمال به استان تهران درياچه نمك و واستان كهگيلويه وبويراحمد و از مغرب به استان لرستان استان خوزستان واستان چهارمحال وبختياري محدوداست.مسافت آن 105263 كيلومتر مربع است.استان اصفهان 17 شهرستان و51 شهر است.جمعيت آن درسرشماري سال 1370 شمسي 3682444 نفربوده است.مركزاين استان شهراصفهان است.

شهرستانهاي استان اصفهان :اردستان،اصفهان،برخواروميمه،خميني شهر، خوانسار،سميرم، شهرضا، فريدون، فريدونشهر، فلاورجان، كاشان،گلپايگان،‍ لنجان، مباركه، نايين، نجف آباد، نطنز.

شهرهاي مهم استان اصفهان:اردستان،اصفهان،پولادشهر،خميني شهر {سده}،خوانسار، خوراسكان، داران،زرين شهر، فريدون شهر، فلاورجان، كاشان، گلپايگان، مباركه، نايين، نجف آباد، نطنز.

اصفهان سرزميني است درمركزايران كه درحدود105263 كيلومترمربع مساحت دارد.ازشمال به استانهاي مركزي،تهران وسمنان،ازمشرق به استانهاي خراسان ويزد،ازجنوب به استانهاي چهارمحال وبختياري،خوزستان،و لرستان محدوداست.

اصفهان سرزميني پهناور است كه ميان دامنه هاي شرقي زاگرس ورشته كوههاي زاگرس از كردستان آغاز مي شود

و به طول 1350 كيلومتر تاشمال تنگه هرمز ادامه دارد. رشته كوههاي مركزي ايران ازمشرق دشت رزن،در شمال شرقي همدان،آغاز مي شود وتاهامون جازموريان درجنوب شرقي ايران كشيده شده است.

اصفهان ازچهار ناحيه كوهستاني ويك ناحيه جلگه اي تشكيل شده است.ناحيه كوهستاني غربي،شهرستان فريدون وناحيه كوهستاني شرقي وشمال شرقي شهرستان نطنز را در بر مي گيرد.

اصفهان
اصفهان

فهرست مطالب:

  • سرزمين
  • اقتصاد
  • مردم
  • گذشته تاريخي
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد شهر اصفهان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه