تحقیق در مورد قالب های مدولار

تحقیق در مورد قالب های مدولار
نوع فایل
Word
حجم فایل
17 مگابایت
تعداد صفحه
40
تعداد بازدید
82 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد قالب های مدولار که در 40 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد قالب های مدولار می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

استفاده از قالب های مدولار در اجرای کلیه پروژه های بتنی بسیار اقتصاد می باشد، چون اولاً این قالبها به دفعات زیاد قابل مصرف می باشند و ثانیاً از قالب های مدولار برای قالب بندی المان های بتنی از قبیل ستون، تیر، دال، فونداسیون و غیره می توان استفاده کرد.

اين سيستم به دليل استفاده هاي متنوعي که در اجرای کلیه المان هاي بتني از قبيل ديوار ، ستون ، تير ، دال ، فونداسيون دارد بسيار اقتصادي مي باشد. سيستم مدولار متشکل از پانل هاي مدولار ، پشت بندها (لوله ناوداني و سولجر)، اتصالات ( گيره و گوه) ، ميان بولت (بولت دوسر دنده ، واشر ، مهره خروسکي ) و ملزومات خاص جهت استفاده در ارتفاع (براکت ، جک شاقول کننده ) مي باشند.

پانلهای مدولار را مي توان به سادگي به يکديگر متصل و يا باز کرد . در موارد مشابه و تکراري مي توان آنها را به صورت پانل يکپارچه در آورد و توسط جرسقيل در محل مورد نظر نصب نمود.استفاده از جرثقیل و يا کارگر بري حمل و نقل آنها بستگي به موقعيت کار دارد.

نمای بتن بعد از باز کردن قالبها بسيار صاف و رويه خوبي خواهد داشت و تنها اثر درز پانل ها باقي خواهد ماند . این قالبها به دفعات زياد قابل مصرف مجدد مي باشد و عمر مفيد پانل بستگي به نگهداري آن دارد . در صورت پرتاب نکردن و عدم سقوط آن از ارتفاع ، حد اقل تا 60 مرتبه بدون تغيير شکل و اعوجاج قابل استفاده مي باشند.

قالب های مدولار
قالب های مدولار
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد قالب های مدولار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه