تحقیق در مورد لو ويگوتسكی

تحقیق در مورد لو ويگوتسكی
نوع فایل
Word
حجم فایل
20 کیلوبایت
تعداد صفحه
23
تعداد بازدید
70 بازدید
۸,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد لو ويگوتسكی که در 23 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد لو ويگوتسكی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

فهرست محتوا

مقدمه:

ويگوتسكي در پنجم نوامبر 1896 در شهر اورشا (ORSHA)در بخش  شمالي جمهوري بلوورس ، روسيه در يك خانواده متوسط يهودي پا به عرصه وجود نهاد پدرش، ويگودسكي (Vygodsky) كاركند بانك، و مادرش كه كدبانوي صاحب كمال و بسيار آگاه بود زندگي خود را وقف تربيت هشت فرزند خود كرد (1999) ويگوتسكي دومين فرزند اين خانواده بود .

لثوي آموزش ابتدايي خود را در خانه و با آشپيتز (A.Ashpitz) ، معلم خانگي خود آغاز كرد ، كسي كه پيشتر به سبب فعاليتهاي انقلابي اش به سيبريه تبعيد شده بود . ويگوتسكي پس از گذراندن امتحانات آموزش ابتدايي وارد دبيرستان شد ودر آنجا بود كه آثار نبوغش بر همگان معلوم گشت .

او به همه دروس عشق مي ورزيد و در همه آنها آنچنان دانش و مهارتي از خود نشان مي داد كه هر يك از معلمانش وي را به ادامه تحصيل در رشته تخصصي خود تشويث مي كرد ، اما ويگوتسكي بيش از همه به هنر تئاتر وادبيات و فلسفه گرايش داشت ، و بر خلاف دوستانش كه عموما اشعار تغزلي را دوست داشتند ، او با اشعار تراژيك الفت فراوان داشت ( به نقل از بلانك در مول ) .

ويگوتسكي افزون بر زبانهاي آلماني و روسي ، مي توانست به چندين زبان ديگر، فرانسوي ، عبري و انگليسي تكلم كند و بخواند.زبانهاي لايتني و يوناني را در دبيرستان فرا گرفته بود و زبان اسپرانتو را به خوبي بلد بود . حافظه قوي و تواناييهاي ذهني اش شگفتي همگان را بر مي انگيخت و در تند خواني و تحليل اطلاعات يد طولاني داشت .

ويگوتسكي
ويگوتسكي

فهرست مطالب:

  • اصل نظريه تفكر و زبان ويگويسكي
  • زیربنای فلسفی نظریه ویگوتسکی
  • روح زمان
  •  تحولات اجتماعی
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد لو ويگوتسكی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه