با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد هنر غرفه آرایی که در 72 صفحه به همراه فهرست و منابع، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد هنر غرفه آرایی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.
فهرست محتوا
مقدمه:
امروزه چه در جوامع مدرن و پیشرفته و چه در جوامع با سطح کیفیت پایینتر عرصه بازرگانی وعرضه محصولات به امری مهم و بسیار حساس و رقابتی درآمده، در بررسی بیشتر این مقوله به شاخههای متعددی جهت عرضه کالا برخورد میکنیم که یکی ازمهمترین آنهاعرضه مستقیم و بدون واسطه کالا و خدمات در نمایشگاههای تخصصی میباشد.
قدمت برگزاری نمایشگاههای مختلف در سرتاسر دنیا بسیار طولانی و البته مستمر ارزیابی شده است. کشور ما ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بیش از چندین دهه است که نمایشگاههای مختلف و بین المللی در آن برگزار شده است. با توجه به موانع و مشکلاتی که اکثر وارد کنندگان کالا جهت به نمایش گذاشتن کالاهای تولیدی و خدماتی خود در سطح بین الملل دارند. برگزاری نمایشگاههای مختلف تخصصی صادراتی و بین المللی این موانع و مشکلات را آسانتر نموده و از این طریق نیز تولید کنندگان راه مطمئنتری جهت ارائه محصول خود انتخاب نمودهاند.
نمایشگاه بینالمللی تهران یکی ازبزرگترین مکانهای نمایشگاهی در ایران و خاورمیانه میباشد.
بخشهای مختلف ومتنوعی درنمایشگاه بینالمللی حضوردارند که هر کدام توانستهاند نیازهای متعدد غرفه داران و تولید کنندگان را برآورده سازند.
سازمانهای اداری، تعاون، بخش خصوصی، صادرات، تاسیسات، حراست، بازرسی همه و همه در جهت هرچه بهتر برگزار کردن نمایشگاه در سطح تخصصی و بین المللی میباشند. اگرچه که همیشه نمیتوان آنچه را درنظر داریم بیابیم.
طبقآمارها وبرآوردهای انجامشده، تنها در شهر تهران و تنها در مرکز نمایشگاههای بینالمللی سالیانه بیش از 45 نمایشگاه تخصصی و بینالمللی برگزار میشود البته بعضی از نمایشگاههای بینالمللی با توجه به اینکه با شناخت بازار و نیاز تخصصی شدن آن برای اولین بار برپا میگردد، مطمئنا پاسخگوی همه توقعات و نظرات کارشناسان متخصص در آن رشته نخواهد بود.
فهرست مطالب:
- چکیده………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- کارلایل……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- غرفه آرایی………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- مشاور بازرگانی (بازاریابی)……………………………………………………………………………………………………………….
- طراحی……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- انتقال اطلاعات لازم به واحد طراحی………………………………………………………………………………………………
- گذری بر طراحی داخلی………………………………………………………………………………………………………………….
- مختصری بر نقش رنگ در معماری………………………………………………………………………………………………..
- دیوارها و پیش زمینههای روشن…………………………………………………………………………………………………….
- پنجرهها و مبلمان با زمینه رنگ و سایز متوسط……………………………………………………………………………
- ملحقات تیره…………………………………………………………………………………………………………………………………….
- گرافیک محیطی چیست………………………………………………………………………………………………………………….
- گرافیک فضای باز…………………………………………………………………………………………………………………………….
- گرافیک محیطی فضای بسته………………………………………………………………………………………………………….
- گرافیک محیطی و تاثیر آن بر جامعه……………………………………………………………………………………………..
- هدف از گرافیک محیطی…………………………………………………………………………………………………………………
- اصطلاحات………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- انواع غرفه………………………………………………………………………………………………………………………………………….
- Vip…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- Cip…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- انباری……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
- طراحی یک نمونه…………………………………………………………………………………………………………………………….
- نحوه چیدمان نوشتهها (font)………………………………………………………………………………………………………..
- رنگ بندی………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- متریال………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- نور پردازی………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- برنامههای کاربردی………………………………………………………………………………………………………………………….
- علی کوره چیان………………………………………………………………………………………………………………………………..
- اجرای یک غرفه……………………………………………………………………………………………………………………………….
- مجموعه مقررات و استانداردهای واحد غرفه آرایی………………………………………………………………………..
- لوازم کرایه………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- مبلمان و میز و صندلی……………………………………………………………………………………………………………………
- LCD و سیستمهای صوتی و تصویری……………………………………………………………………………………………
- ویترینهای ثابت و چرخان……………………………………………………………………………………………………………….
- گزارش کار……………………………………………………………………………………………………………………………………….
- نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………………………………..
منابع و ماخذ:
- Iran Fair. Com
- 3dd. ir
- Marigoldarchitect. blogfa. Com
- کتاب مهندس علی کوره چیان ( 2003).
- راهنمای قوانین نمایشگاه بین المللی تهران.
- به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.