تحقیق در مورد پل های میراگر

تحقیق در مورد پل های میراگر
نوع فایل
Word
حجم فایل
5.6 مگابایت
تعداد صفحه
24
تعداد بازدید
59 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد پل های میراگر که در 24 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد پل های میراگر می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

كاربرد مواد ويسكوزيته براي كنترل ارتعاشات به سال 1950 برمي‌گردد. زماني كه اولين بار بر روي هواپيما به عنوان وسيله‌اي براي كنترل خستگي ناشي از ارتعاشات در بدنه هواپيما مورد بهره‌برداري قرار رفت. به هرحال، با توجه به مصالح و مواد ميراكننده لرزش‌ها، ميراگرهاي ويسكوز به دو دسته ميراگرهاي ويسكوز جامد SVD (Solid Viscous Dampers) و مايع SVD (Fluid Viscous Dampers) دسته‌بندي مي‌شوند.

در اين مقاله، اين دو نوع ميراگر معرفي شده و بطور خاص در دسته‌ ميراگرهاي FDV به بررسي رفتار غيرخطي آنها پرداخته خواهد شد. در حالت‌هايي كه رفتار ميراگر غيرخطي فرض شود، ميراگر، تاثيري با مقدار نيروي بسيار كمتر در سازه خواهد داشت. غيرخطي بودن ميراگر، تاثير قابل توجهي روي پاسخ سازه در باره حساس به سرعت طيف داشته و پاسخ سازه را كه البته تا اندازه زيادي بستگي به سختي مهاربندي‌ها دارد، كاهش مي‌دهد.

در اين مقاله، يك روش كاربردي جهت برآورد مقادير طراحي جابجايي سازه‌اي، نيروهاي سازه‌اي، برش پي و نيروي ميرايي مستقيم ناشي از طيف طرح لرزه‌اي (پاسخ) ارائه شده و در قسمت پاياني، روشي براي تعيين ويژگي‌هاي مورد نياز ميراگرها و مهاربندي‌ها براي محدود كردن جابجايي‌هاي مجاز سازه‌اي در  حدود مقادير طراحي يا ظرفيت‌هاي سازه‌اي ارائه مي‌شود.

اين مقاله، بطور موثر روي پاسخ لرزه‌اي سيستم SDF با ميراگرهاي غيرخطي VE با مدل غيرخطي ماكسول متمركز شده و با توجه به تغييرات سختي مهاربندي،‌ دقت و حدود يك مدل خطي معادل شده كلوين نيز نشان داده شده است. در انتهاي مقاله، روي جهت اندازه‌گيري جابجايي سازه و نيروهاي موجود، نيروي ميراگر و برش پايه ناشي از طيف لرزه‌اي ارائه شده است.

پل های میراگر
پل های میراگر
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد پل های میراگر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه