تحقیق در مورد کاربرد کامپیوتر در حمل و نقل

تحقیق در مورد کاربرد کامپیوتر در حمل و نقل
نوع فایل
Word
حجم فایل
1.6 مگابایت
تعداد صفحه
24
تعداد بازدید
71 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد کاربرد کامپیوتر در حمل و نقل که در 24 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد کاربرد کامپیوتر در حمل و نقل می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

در دنياي امروز، گستردگي و فواصل بين نفاط مختلف دنيا با وجود مسائل ارتباطاتي مختلفي با يكديگر متصل گرديده است. وسايلي چون تلفن، تلفكس و اينترنت با بكارگيري سيستم‌هاي مدرن، ماهواره‌اي فواصل را بسيار كوتاه نموده است.

اما عليرغم تمامي پيشرفت‌هاي تكنولوژيكي در اين زمينه، لزوم ارتباط‌هاي مستقيم از بين نرفته است، بلكه با پيشرفت تكنولوژي اين لزوم گاهي بيشتر نيز شده است. وسايل حمل و نقل كه ابزار اين ارتباط مستقيم در جابجايي كالاها و انسان‌ها مي‌باشند، نيز همگام با حركت تكنولوژي پيشرفت كرده‌اند، كه اين پيشرفت در تمامي سيستم‌هاي حمل نقل اعم از جاده‌اي راه‌آهن، دريايي، هوايي و ديگر وسايل حمل و نقل بوده است.

توسعه‌ي شبكه‌هاي ارتباطي نيز عنصر اصلي در حمل و نقل مي‌باشد كه بهره‌وري از سيستم‌هاي حمل و نقل را ميسر مي‌سازد. در دنياي صنعتي امروز، برنامه‌ريزي و مدلسازي هميشه تقدم بر امور ديگر دارد و حل مدل‌هاي مختلف هميشه راهگشا در امرترقي بوده است.

در مسائل حمل و نقل و در برنامه‌ريزي‌هاي حمل و نقل، غالباً آزمون يك مدل واقعي معمولاً پرهزينه مي‌باشد و اگر بخواهيم كه چندين مدل را را آزمون نموده تا مدل بهينه انتخاب شود يا از نظر اقتصادي مقرون به صرفه نيست و يا امكان‌پذير نمي‌باشد. لذا امروز شبيه‌سازي به عنوان يك متدولوژي حل مسائل و تجزيه و تحليل مدل‌ها از اهميت به سزايي برخوردار مي‌باشد.

تكنيك شبيه‌سازي اين امكان را به ما مي‌دهد كه قبل از اجراي مدل واقعي آن را در كامپيوتر تست نماييم و اگر داده‌هاي تئوريك مدل به صورت دقيق انتخاب شود، نتايج آن نزديك به واقعيت مي‌گردد و برنامه‌ريزان با استفاده از نتايج آن مي‌توانند در اصلاح مدل و يا تكميل آن قدم بردارند.

کاربرد کامپیوتر در حمل و نقل
کاربرد کامپیوتر در حمل و نقل
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد کاربرد کامپیوتر در حمل و نقل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه