جزوه اصول اولیه روزنامه نگاری

نوع فایل
PDF
حجم فایل
4 مگابایت
تعداد صفحه
98
تعداد بازدید
175 بازدید
۵,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه اصول اولیه روزنامه نگاری می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود جزوه اصول اولیه روزنامه نگاری:

مقدمه:

جهان امروز- بهتر بگوییم دنیاى بشرى- جهانى است مبتنى بر دو نگرش: ۱- نگرش رحمانى ۲- نگرش شیطانى. و این ثنویت نگرش هاى در تقابل از مجموعه استعدادهاى فطرى بشر و همچنین از نحوه مدیریت این استعدادها ناشى مى شود.

از این رو است که رهنمودهاى اساس الهى توسط انبیاء او به بشر، تأسى به اخلاق و توجه به تزکیه و تهذیب- مدیریت استعدادها – مىب اشد تا همیشه از این امکانات و موهبت هاى ذاتى و نیروهاى فطرى به درستى و منطبق با دستورالعمل رحمانى استفاده کنیم. تا بتوانیم الهى وخلیفه سزاوار خداوند در زمین باشیم.
درغیر این صورت همان مى شود که تاریخ بشر نشان مى دهد و ما امروز مشاهده مى کنیم. دنیا ومحیطى که نگرش شیطانى با مظاهر پلیدى وناپاکى وجنایت آن را اشغال و تاریک کرده است.
در کنار این مجموعه استعدادهاى درونى، بشر تنها موجودى است که با قدرت عقل به فن آورى و ابداع شیوه هاى متنوع کار و ایجاد ابزارهاى گوناگون دست زده و اقدام نموده است.

و در یک جمع بندى با تکیه بر استعدادهاى درونى و با استفاده از شیوه ها و ابزارهاى بیرونى خود، دست به تغییر محیط مادى وتحول شرایط معنوى دنیاى خود مى زند.

بدون شک آنانى که نگرش الهى دارند، از ابزار قلم در راه سلامت و درمان آلام و اتحاد بشر و تعالى انسان ها استفاده مى کنند. و آنانى که نگرش شیطانى دارند، قلم خود را در جهت تخریب و انحراف وجنایت و تفرقه به کار مى ا ندازد.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه اصول اولیه روزنامه نگاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *