درآمدی بر سازنده گرایی در روانشناسی و علوم تربیتی

نوع فایل
PDF
حجم فایل
454 کیلوبایت
تعداد صفحه
21
تعداد بازدید
210 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین درآمدی بر سازنده گرایی در روانشناسی و علوم تربیتی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود درآمدی بر سازنده گرایی در روانشناسی و علوم تربیتی:

مقدمه:

هدف اين مقاله تبيين و ارزيابي ديدگاه سازنده گرايي (Constructivism) است. پس از بيان تاريخچه، مباني و انواع اين ديدگاه پرسش هاي ذيل مورد بررسي قرار گرفته است: پذيرش سازنده گرايي چه دلالت هايي براي روش هاي ياددهي و يادگيري دارد؟ با توجّه به اهداف متنوع يادگيري در نظام آموزش و پرورش سازنده گرايي چه جايگاهي دارد؟ مهم ترين نقد مطرح شده درباره سازنده گرايي چيست؟ نتيجه گيري اين مقاله آن است كه: دلالت هاي يادگيري نظريه سازنده گرايي بر مواجه ساختن دانش آموزان با موقعيت هاي واقعي و عيني تأكيد دارد، تلقي از يادگيري مبتني بر مشكل گشايي است، يادگيري مبتني بر سازنده گرايي نمي‌تواند پاسخگوي همه اهداف يادگيري نظام آموزش و پرورش باشد و سازنده گرايي با قبول رويكردي نسبيت گرا منجر به فرد گرايي مفرط مي‌شود. به هر حال قضاوت نهايي در خصوص كارايي اين رويكرد مستلزم كوشش ها و تجارب آينده است.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درآمدی بر سازنده گرایی در روانشناسی و علوم تربیتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *