جزوه حجم دهنده ها، سم بوتولينوم و جوانسازی صورت

نوع فایل
PDF
حجم فایل
845 کیلوبایت
تعداد صفحه
13
تعداد بازدید
105 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه حجم دهنده ها، سم بوتولينوم و جوانسازی صورت می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود جزوه حجم دهنده ها، سم بوتولينوم و جوانسازی صورت:

مقدمه:

تمايل بشر براي ايجاد تغيير در چهره ريشه در اين واقعيت دارد که چهره فرد يک وسيله ارتباطي مهم بوده و گوياي اطلاعات زيادي از قبيل سن، جنس، نژاد، احساسات، عواطف و حالات دروني وي مي باشد. امروزه مداخلاتي از قبيل استفاده از حجم دهنده ها، سم بوتولينوم و نيز اعمال جراحي جوان سازي صورت به منظور بهبود ظاهر پوست و کاهش علايم پيري، بيش از پيش فراگير شده اند.
حجم دهنده ها ممکن است به تنهايي و يا به همراه تزريق بوتولينوم و ساير روش هاي غيرتهاجمي به کار رفته و قابل انجام در مطب مي باشند. موفقيت در استفاده از حجم دهنده ها وابسته به عواملي از قبيل انتخاب درست ماده حجم دهنده، روش صحيح تزريق و انتخاب عمق مناسب، بي حسي مطلوب و ساير مهارت هايي است که از طريق آموزش و تجربه به دست مي آيند. امروزه سم بوتولينوم يک دارو با کاربرد بسيار وسيع و روزافزون براي مقاصد مختلف باليني مي باشد. کشف اثرات زيبايي شناختي اين دارو منجر به انقلاب بزرگي در روش ها و اعمال جوان سازي چهره طي چند دهه گذشته شده است. روش هاي جوان سازي شامل اعمال و روش هايي مي باشند که از طريق افزايش استحکام (tightening) و قابليت ارتجاعي پوست، کاهش چروک ها، حذف تلانژکتازي ها و رنگ گرفتگي ها (pigmentation) به بهبود ظاهر صورت کمک مي کنند. تفصيل در مورد جزييات روش هاي مربوط به جوان سازي خارج از حوصله اين مبحث است. هدف اصلي از اين مطالعه معرفي اجمالي محصولات و روش هاي بهسازي چهره و اصول کلي استفاده از آن ها مي باشد.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه حجم دهنده ها، سم بوتولينوم و جوانسازی صورت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *