جزوه ریاضی مهندسی پارسه

نوع فایل
PDF
حجم فایل
2.8 مگابایت
تعداد صفحه
95+96
تعداد بازدید
336 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه ریاضی مهندسی پارسه می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود جزوه ریاضی مهندسی پارسه:(2 فایل)

جزوه اول:

مقدمه:

جزوه حاضر شامل خلاصه نكات تستي مهم از درس كاربرد رياضيات در مهندسي شيمي مي باشد كه براي دانشجويان در مرحله مطالعه نهايي و يا دانشجويان متقاضي مطالعه فشرده درس طراحي شده است اين جزوه در ابتدا نكات درسي مهم را به صورت خلاصه شده در فصول چهارده گانه در اختيار دانشجويان قرار مي دهد پس از ذكر نكات مهم و كليدي، نمونه هايي از سوالات كنكورهاي مختلف شده است تا دانشجو بتواند با تكنيك هاي حل تست نيز آشنا شود. براي دانشجوياني كه به علت ضيق وقت به دنبال تمركز بر روي يك سري فصول خاص بوده و مشتاق حذف برخي از فصول هستند. پيشنهاد مي شود تمركز ويژه اي بر روي مطالب مباحثي داشته باشند كه در سال هاي اخير بيشتر مورد سوال بوده است. به همين منظور در انتهاي جزوه بودجه بندي سوالات در پنج سال اخير كنكور مهندسي شيمي ارائه شده است. هر چقدر نوشتار حاضر تحت عنوان آخرين قدم نامگذاري شده است لكن شرط موفقيت آن پيمودن گام هاي قبلي به صورت جامع و مانع است. اميد است مجموعه حاضر بتواند نقش موثري را در قبولي شما ايفا نمايد.

جزوه دوم:

مقدمه:

ریاضیات مهندسی جز سخت ترین دروس دوره کارشناسی هست.و به همین منظور نیاز به مطالعه فراوان دارد.جزوه حاضر جزوه ریاضیات مهندسی موسسه پارسه هست که آقای دکتر محمد صادق معتقدی زحمت تالیف آن را کشیده اند.که قابل استفاده برای مهندسین و دانشجویان عزیز هم در زمینه کنکور و هم در زمینه کلاسی می باشد.این جزوه به صورت تایپی تهیه شده و حل مثال های متعدد ار دیگر ویژگی های این کتاب می باشد. مطمئنا دانشجویان عزیز پس از مطالعه این جزوه دیگر مشکلی در زمینه ریاضیات مهندسی نخواهند داشت.
این جزوه در پنج فصل تهیه شده است که در زیر نام فصول دکر می شود.

فصل اول : آنالیز فوریه
فصل دوم : توابع مختلط

فصل سوم : نگاشت ها
فصل چهارم : انتگرال گیری از توابع مختلط
فصل پنجم : معادلات با مشتقات جزئی

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه ریاضی مهندسی پارسه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *