جزوه مدیریت ارتباط با مشتری crm

نوع فایل
PDF
حجم فایل
1.27 مگابایت
تعداد صفحه
30
تعداد بازدید
250 بازدید
۵,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه مدیریت ارتباط با مشتری crm می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود جزوه مدیریت ارتباط با مشتری crm:

مقدمه:

CRM گاهی اوقات تصور می شود تنها یک ابزار نرم افزاری است، ولی در واقع چیزیست که به شما و فعالیت تجاری تان کمک می کند تا بر مشتریان خود تمرکز داشته باشید. سیستمی جهت گردآوری و یکپارچهسازی اطلاعات، فعالیتها و فرآیندهای مرتبط با مشتریان، تامین کنندگان، CRM شرکای تجاری و سازمانهای زیرمجموعه به منظور تجزیه و تحلیل و بهره برداری موثر و هدفمند از آنهاست. این اطلاعات و فرآیندها میتواند در رابطه با فروش، بازاریابی، خدمات، پشتیبانی، نیازها و حساسیتهای بازار و … باشد.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه مدیریت ارتباط با مشتری crm”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *