دانلود مقاله بكارگيری محاسبه مولكولی با استاندارد رمزگذاری داده‌ها

دانلود مقاله بكارگيری محاسبه مولكولی با استاندارد رمزگذاری داده‌ها
نوع فایل
Word
حجم فایل
25 کیلوبایت
تعداد صفحه
42
دسته بندی
تعداد بازدید
41 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله بكارگيری محاسبه مولكولی با استاندارد رمزگذاری داده‌ها که در 42 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله بكارگيری محاسبه مولكولی با استاندارد رمزگذاری داده‌ها می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

اخيراً، بونه، دال ووس وليپتون، استفاده اصلي از محاسبه مولكولي را در جمله به استاندارد رمزگذاري (داده‌ها) در اتحاد متحده توضيح دادند (DES). در اينجا، ما يك توضيح از چنين حمله‌اي را با استفاده از مدل استيگر براي محاسبه مولكولي ايجاد نموده ايم. تجربه‌ ما پيشنهاد مي‌كند كه چنين حمله‌اي ممكن است با دستگاه table-top ايجاد شود كه بصورت تقريبي از يك گرم PNA استفاده مي‌كند و ممكن است كه حتي در حضور تعداد زيادي از اشتباهها موفق شود:

مقدمه :

با كار آنها در زمينه DES بته، رانودرس وليبتون [Bor]، اولين نمونه از يك مشكل علمي را ايجاد نمودند كه ممكن بود براي محاسبه مولكولي آسيب‌پذير باشد. DES يكي از سيستمهاي[1]  Cryptographic مي باشد كه به صورت گسترده مورد استفاده قرار مي‌گيرد آن يك متن رمزي 64 بيتي را از يك متن ساده 46 بيتي و تحت كنترل يك كليد 56 بيتي ايجاد مي‌نمايد.

در حاليكه اين بحث وجود دارد كه هدف خاص سخت‌افزار الكترونيكي [Wi] يا سوير كاميپوترهاي  همسان بصورت گسترده، اين امري مي‌باشد كه DES را به يك ميزان زماني منطقي بشكند، اما به نظر مي‌رسد كه دستگاههاي متوالي قدرتمند امروزي قادر به انجام چنين كاري نيستند. ما كار را با بوته ان ال دنبال كرديم كه مشكل شكست DES را موردتوجه قرار داده بود و اخيراً مدل قويتري را براي محاسبه مولكولي پيشنهاد داده بود [Ro]. در حاليكه نتايج ما اميد بخش بود، اما بايد بر اين امر تأكيدي نموديم كه آساني اين امر نيز بايد سرانجام در آزمايشگاه تصميم گرفته شود.

در اين مقاله، به اصطلاح ما محله متن ساده- متن رمزدار[2] مورد توجه قرار مي‌گيرد و اميد اين است كه كليدي كه براي عملكرد encryption (رمزدار كردن) مورد استفاده قرار مي‌گيرد، مشخص شود. ساده‌ترين نظريه براي اين امر، تلاش بر روي تمام كليدهاي 256 مي‌باشد كه رمزسازي را براي يك متن ساده تحت هر يك از اين كليدها انجام دهيم تا متن رمزدار را پيدا نمائيم. به طور مشخص، حملات كار امر مشخص نمي باشد و در نتيجه يك نيروي كامل براي انجام آن در اينجا لازم است.

ما، كار خود را با توضيح الگوريتم آغاز كرديم تا حمله متن رمزدار- متن ساده را به منظور شكستن DES در يك سطح منطقي بكار بريم. اين به ما اجازه مي‌دهد تا عملكردهاي اصلي را كه براي اجرا در يك دستگاه استيكر (Sticker) نياز داريم و بعنوان يك نقشه مسير براي آنچه كه بايد دنبال كنيم عمل مي‌كنند تشخيص دهيم.

بكارگيري محاسبه مولكولي با استاندارد رمزگذاري داده‌ها
بكارگيري محاسبه مولكولي با استاندارد رمزگذاري داده‌ها
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله بكارگيری محاسبه مولكولی با استاندارد رمزگذاری داده‌ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه