دانلود مقاله بیماری نرمی استخوان

دانلود مقاله بیماری نرمی استخوان
نوع فایل
Word
حجم فایل
167 کیلوبایت
تعداد صفحه
23
دسته بندی
تعداد بازدید
138 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله بیماری نرمی استخوان که در 23 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله بیماری نرمی استخوان می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

استئوپروزيس يك بيماري است كه توده استخوان كاهش مي يابد  و در نتيجه شكنندگي آن افزايش يافته و خطر شكستگي زياد مي گردد . اگر چه اين بيماري در مردان وزنان ديده  مي شود ولي در زنان شايعتر است درآمريكاي شما لي از هر سه زن بالاي 70سال يك زن دچار شكستگي مهره بعلت پوكي استخوان هستند.

به همين ترتيب از هر سه زبان بالاي 85 سال يك زن دچار شكستگي مفصل هيپ مي گردد در صورتيكه در مورد مردان كمتر است . يعني از هر شش مرد يك مرد گرفتار مي باشد . احتمال شكستگي در اين افراد به شدت پوكي استخوان تعداد و شدت افتادن ها و توده بافت نرم اطراف استخوان بستگي دارد . بنابراين براي جلوگيري از شكستگي  بايد توده استخواني را افزايش داد. از افتادن جلوگيري كرده وتوده استخواني عضلاني اسكلت را تقويت كرد . نيروي عضلات و نيروي جاذبه زمين جهت تقويت استخوانها لازم است .

براي تشخيص بيماري از شرح حال بيمار و راديوگرافي ميتوان كمك گرفت از اندازه گيري تراكم مواد معدني استخوان هم براي ارزيابي ميزان خطر شكستگي مي توان استفاده كرد . مثلا كاهش 10 % از تراكم مواد معدني استخوان سبب دو برابر شدن خطر شكستگي مي شود.

بسياري از بيماريها و داروها مي توانند سبب پوكي استخوان بشوند با اينحال در بيشتر موارد علت پوكي استخوان نامشخص مي باشد . شكستگي ها بيشتر در مناطقي از بدن اتفاق مي افتد كه استخوانهاي اسفنجي دارند .

بیماری نرمی استخوان
بیماری نرمی استخوان
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله بیماری نرمی استخوان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *