دانلود مقاله تاثیر تورم در بورس

دانلود مقاله تاثیر تورم در بورس
نوع فایل
Word
حجم فایل
145 کیلوبایت
تعداد صفحه
63
تعداد بازدید
38 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله تاثیر تورم در بورس که در 63 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله تاثیر تورم در بورس می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

  • اگر چه عبارت بورس واژه‌اي پركاربرد است اما تا حدودي مبهم مي‌نمايد. غالباً به سهام شركت‌ها در هر كشور اطلاق مي‌گردد. به عنوان مثال يك سرمايه‌گذار در ايالات‌متحده بورس را مجموعه سهام شركت‌هاي موجود در اين كشور مي‌داند. براي نمونه اين بازار در ايالات‌متحده شامل بورس سهام شهر نيويورك كه به اختصارNyseناميده مي‌شود، انجمن ملي بها گذاري خودكار سهام توسط دلال‌ها سهام NADAQ، بورس سهام آمريكا در شيكاگو Amex مي‌باشد.
    در معناي وسيع آن، بازار بورس به كل سهام موجود در تمام كشورها اطلاق مي‌گردد.

تجارت

  • در اصل بازار بورس به صورت علني و در تالاري كه بدين‌منظور در نظر گرفته شده بود برگزار مي‌گردد. اما امروزه تجارت سهام بيشتر از طريق كامپيوتر و به صورت آن‌لاين بين فروشنده و خريدار صورت مي‌گيرد.
    شركت‌هاي بزرگ اغلب در چندين مكان به تجارت مي‌پردازند. براي مثال، سهام شركت Exxon Mobile در استراليا، فرانكفورت، بلژيك، لندن، بوينس‌آيرس و نيويورك خريد و فروش مي‌گردد.

مالكيت

  • در سال‌هاي دور، در سرتاسر جهان، خريداران و فروشندگان سهام، سرمايه‌گذاران و تجاري بودند كه به صورت شخصي و انفرادي به داد و ستد مي‌پرداختند، با گذشت زمان بازارها به سوي نهادگرايي حركت كردند و خريداران و فروشندگان به صورت موسساتي درآمده‌اند، (مثال: سازمان امور بازنشستگي، شركت‌هاي بيمه، شركت‌هاي تعاوني سرمايه‌گذاري در سهام، گروه‌هاي سرمايه‌گذار و بانك‌ها) افزايش سرمايه‌گذاري به صورت سازماني و نهادي سبب ايجاد ملاحظات حرفه‌اي و شغلي شده و اين نوع بازارها را تحت نظم و كنترل قانوني درآورده است.
تاثیر تورم در بورس
تاثیر تورم در بورس
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله تاثیر تورم در بورس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه