دانلود مقاله تبلیغات در صنعت گردشگری

دانلود مقاله تبلیغات در صنعت گردشگری
نوع فایل
Word
حجم فایل
14 کیلوبایت
تعداد صفحه
10
تعداد بازدید
36 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله تبلیغات در صنعت گردشگری که در 10 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله تبلیغات در صنعت گردشگری می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

به گفته کارشناس آلمانی با  توجه به تحقیق در مورد  کشورهای اسلامی، امروزه اعتراض شدیدی  در مورد برگزاری یا ایجاد صنعت توریست و جهانگردی در کشورهای اسلامی بیان شده است که این تصویر منفی در  رسانه های گروهی و غربی طراحی شده پیدا کرده است و توسط تبلیغات مناس طرح ریزی شده است.

تهران-مارس 2007 دنیس هاف (کارشناس مطالعات کشورهای اسلامی)که هم اکنون برای سازمان درون فردی آلمان و برنامه تجدید سازی آن در لبنان مشغول فعالیت هست بر این باور هستند که تاثیر استفاده از سیاست تبلیغات می تواند  تصویر غلطی را از کشورهای اسلامی در رسانه های گروهی غربی نشان داده شده و به عنوان یک واقعیت است را تغییر دهند.

با توجه به کنفرانس های بین المللی آینده، در مورد کشورهای اسلامی که در 3 تا 5 ماه مارس 2007 در تهران برگزار می شود،آقای هاف اعتقاد دارد این کنفرانس می تواند قدم بسیار مهمی در پیشرفت توریست در کشورهای اسلامی که کلیدی برای  رشد صنعت وپژوهش اقتصاد و ارائه و بهبود بخشیدن بین تمدن های کشورهای مختلف است، باشد.

آقای هاف که اکثر کشورهای خاورمیانه را گشته و کشورهای اسلامی از جمله ایران ،لبنان ،یمن و سوریه ،همچنان اشاره کرده است که کشورهای اسلامی از  پتانسیل عظیمی که توریست را به خود جذب می کنند لذت می برند. اگرچه  به نظر می رسد که مانع اصلی برای پیشرفت صنعت گردشگری و توریست در کشورهای اسلامی اکثرا نگرش منفی آنها در رسانه های گروهی می باشد.

تبلیغات در صنعت گردشگری
تبلیغات در صنعت گردشگری
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله تبلیغات در صنعت گردشگری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *