دانلود مقاله جغرافیای نیشابور

دانلود مقاله جغرافیای نیشابور
نوع فایل
Word
حجم فایل
10 مگابایت
تعداد صفحه
115
تعداد بازدید
108 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله جغرافیای نیشابور که در 115 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله جغرافیای نیشابور می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

شهرستان نيشابور با قرارگرفتن در استان خراسان رضوي و در محدوده‎ي رياضي (58 درجه و 8 دقيقه تا 59 درجه و 20 دقيقه) طول جغرافيايي و        (35 درجه و 35 دقيقه تا 36 درجه و 52 دقيقه) عرض شمالي واقع گرديده است . (جدول ش 1: طول و عرض جغرافيايي شهرستان‎هاي استان)

 اين شهرستان به شكل بيضي در امتداد رشته كوه‎هاي بينالود قراردارد . رشته كوه‎هاي بينالود كه به‎صورت نواري در جهت شمال غربي ـ جنوب شرقي شهرستان امتداد يافته است .

اين شهرستان را از شهرستان‎هاي مشهد و قوچان جدا مي‎سازد. در قسمت غرب ، نيشابور و سبزوار 162 كيلومتر مرز مشترك دارند و از طريق رشته كوه طاغنكوه از يكديگر جدا مي‎گردند.

در قسمت جنوب غربي ، رشته كوه‎هاي سرخ ، با ارتفاعات نسبتاً بالا، اين شهرستان را از شهرستان كاشمر جدا مي‎سازد ؛ مرز مشترك نيشابور با شهرستان كاشمر حدود  51 كيلومتر و با شهرستان تربت حيدريه ، كه در جنوب شرقي شهرستان نيشابور قراردارد ، حدود 69 كيلومتر است. در قسمت شرق و شمال شرقي ، مرز مشترك شهرستان نيشابور با مشهد و چناران به ترتيب ، حدود 75 كيلومتر و حدود       60 كيلومتر است و در شمال با شهرستان قوچان ، حدود 77 كيلومتر مرز مشترك دارد.

جغرافیای نیشابور
جغرافیای نیشابور
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله جغرافیای نیشابور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *