دانلود مقاله جورج سفريس

دانلود مقاله جورج سفريس
نوع فایل
Word
حجم فایل
23 کیلوبایت
تعداد صفحه
11
تعداد بازدید
32 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله جورج سفريس که در 11 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله جورج سفريس می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

« سفريس» پس از كودتاي نظامي ۱۹۶۷ مخالفت خود را با ديكتاتوري «پاپادوپولوس » اعلام كرد كه باعث محبوبيت او در نسل جوان يونان شد. وي ترس خود را از پيروزي فرهنگ تجاري ابراز كرده است.

نام خانوادگي اصلي او «جرجيوس سفريادس » بود. سفريس يكي از برجسته ترين چهره هاي شعر يونان بوده و هست ، اولين يوناني برنده نوبل ادبيات (۱۹۶۳) ، مقاله نويس و ديپلمات . او در ۱۳ مارس ۱۹۰۰ در ازمير (اسميرنا ) در آسياي صغير ديده به جهان گشود. پدرش وكيل دعاوي و مادرش دختر ملاك ثروتمندي بود.

ازمير ، شهري باستاني در درياي اژه ، يكي از شهرهايي است كه گفته مي شود زادگاه هومر بوده است. اين شهر يكي از منابع اصلي الهام سفريس در اشعارش بود. جرج سفريس درازمير به مدرسه رفت و سرانجام تحصيلات خود را در جمينازيوم آتن به پايان رساند. او سرودن شعر را از ۱۴ سالگي آغاز كرد. هنگامي كه خانواده اش در سال ۱۹۱۸ به پاريس مهاجرت كردند، در دانشگاه سوربن تحصيل حقوق را با بي ميلي آغاز كرد و به ادبيات علاقمند شد و سرانجام در سال ۱۹۲۴ درجه دكتراي خود را گرفت و سال بعد به آتن بازگشت . او در اين سالها به سرودن شعر ادامه داد و با شعر معاصر فرانسه آشنا شد.

جورج سفريس
جورج سفريس
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله جورج سفريس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *