دانلود مقاله روابط متقابل روستای الله مرز با شهر بهشهر

دانلود مقاله روابط متقابل روستای الله مرز با شهر بهشهر
نوع فایل
Word
حجم فایل
68 کیلوبایت
تعداد صفحه
24
تعداد بازدید
38 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله روابط متقابل روستای الله مرز با شهر بهشهر که در 24 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله روابط متقابل روستای الله مرز با شهر بهشهر می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

روستا یک واحد جغرافیایی است که در آن پدیده های مختلف اجتماعی، طبیعی با هم در هم آمیخته اند. هر روستا واحدی مستقل است و مجموعه ای کال استدر گذشته های نه چندان دور روستاییان تولید کننده اصلی مایحتاج خود بودند که با تولید، نیازهای خود را بر طرف می کردند. در طی گذشت زمان روستاها مانند گذشت تامین کننده تقریبا تمام نیازهای خود نبوده و جز در مواقع ضروری با شهر ارتباط برقرار نمی کردند.

بلکه امروز رابطه ی متقابل شهر و روستا بیش از گذشته شده و روستاها تامین کننده نیاز های شهر ها هستند و شهر ها هم تامین کننده نیاز هایروستا هستند در رابطه ی دو سویه شهر و روستا، شهر ها بدلیل تمرکز امکانات ، خدمات بیش ترین تاثیر را در زندگی روستاییان دارند.

امروزه شهر محل تمرکز امکانات، خدمات می باشند و روستاها بعد از شهر ها در یافت کننده امکانات و خدمات هستند و در بعضی موارد همین عامل موجب می شود که روستاها از بین روند. و این نشان دهنده ی این است که رابطه ی شهر و روستا در اغلب موارد یک رابطه ی نابرابر است وشهرها هم تاثیر گذار تر از روستاها می باشند.

در این تحقیق که راجع به رابطه ی متقابل شهر و روستا می باشد، رابطه ی متقابل روستای لله مرز واقع در دهستان مرکزی از توابع شهرستان بهشهر را با شهر بهشتی را مورد مطالعه قرار گرفته است. آنچه در ین تحقیق کمک شایانی بوده، متعلق بودن به روستای مورد مطالعه بوده و متاسفانه نداشتن اطلاعات کافی فرد دهیار و موجود نبودن نقشه ی روستا نه در دهیاری روستا و نه در مورد آمار از مشکلاتی بوده اند که راه انجام این تحقیق وجود داشته است.

روابط متقابل روستای الله مرز با شهر بهشهر
روابط متقابل روستای الله مرز با شهر بهشهر
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله روابط متقابل روستای الله مرز با شهر بهشهر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه