دانلود مقاله روابط متقابل روستای ویهج و شهر قروه

دانلود مقاله روابط متقابل روستای ویهج و شهر قروه
نوع فایل
Word
حجم فایل
312 کیلوبایت
تعداد صفحه
26
تعداد بازدید
118 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله روابط متقابل روستای ویهج و شهر قروه که در 26 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله روابط متقابل روستای ویهج و شهر قروه می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

روستاهای اولیه از اسکان یافتن گروههای کم جمعیت انسانی که پیش از آن به شیوه ی جمع آوری و شکار و احتمالا نوعی دامپروری امرار معاش می نمودند شکل گرفته است این گروهها پس از شناخت روشهای کشاورزی، سکونت را بر حرکت ترجیح داده در قطعه زمینی مقیم شدند و به این ترتیب اولین بار یک جانشینی شکل بگیرد. به علت فقدان یا سادگی و ابتدایی بودن وسایل کشاورزی افراد علاقه ی بیشتری به پیوستن به یکدیگر و تشکیل گروههای بزرگتر نشان می دهند و به مرور زمان شهرها شکل گرفته اند .

هیچ وقت شهر و روستا از هم جدا نبوده اند و همیشه با هم رابطه داشته اند در گذشته تاثیر روستاها به مراتب بیشتر از اکنون بوده البته در حال حاضر هم رابطه ی دومین و متقابل وجود دارد ولی شهرها به علت جذب امکانات بیشترین اثر را بر روستاها دارند.

در واقع شهرها روستاهای بزرگتر بودند و مایحتاج خود را از روستاها تامین می کردند ولی امروز روستاها عمده ی احتیاجات خود را از شهرها تامین می کنند همانطور که می دانیم در این رابطه در کشورها بخصوص در کشورما به علت دادن بیشترین امکانات و خدمات به شهرها به یک رابطه ی نامتعادل تبدیل شده است که این عامل باعث محروم شدن بسیاری از روستاها و حتی تخلیه و متروک شدن آنها انجامیده است. البته برای جلوگیری از ، از بین رفتن روستاها و عدم هجوم شهرها برنامه هایی برای توسعه ی روستاها در حال انجام است.

روابط متقابل روستای ویهج و شهر قروه
روابط متقابل روستای ویهج و شهر قروه
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله روابط متقابل روستای ویهج و شهر قروه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه