دانلود مقاله سری استانداردهای كنترل كيفيت و اعمال آن

دانلود مقاله سری استانداردهای كنترل كيفيت و اعمال آن
نوع فایل
Word
حجم فایل
68 کیلوبایت
تعداد صفحه
163
تعداد بازدید
108 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله سری استانداردهای كنترل كيفيت و اعمال آن که در 163 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله سری استانداردهای كنترل كيفيت و اعمال آن می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

در دنياي رقابتي امروز ، كيفيت به مهمترين موضوع مورد توجه توليد كنندگان و تامين كنندگان تبديل شده است . از ويژگي هاي مهم سالهاي اخير ، جهاني شدن امور و پيشرفت و حركت د رجهت به استاندارد در آوردن نظامها و فعاليتهاست .

اين روند بويژه با اقدام سال 1987 سازمان بين المللي استاندارد در تهيه و تدوين استانداردهاي موسوم به سري ISO 9000 شدت يافته است . از ويژگي اين استانداردها ، تمركز و دقت كافي آنها به ايجاد هماهنگي كامل بين تكنيكها و مفاهيم كنترل كيفي در سطحي جامع و فراگير است . در اين ارتباط علاقه شركتهاي صنعتي و بازرگاني به سري استانداردهاي ISO 9000 كه در اصل شامل استانداردهاي مديريت و تضمين كيفيت است ، دال بر افزايش آگاهي شركتها در اين زمينه است . اين استانداردها ، مديران سازمانها را در اتخاذ و اجراي مجموعه تغييراتي كه با هدف افزايش كيفيت اعمال    مي شوند ، ياري مي دهند .

        سري ISO 9000 آنچنان وسيله جوامع و شركتهاي مختلف مورد توجه قرار گرفته است كه اساس و بنيان استانداردهاي ملي آنها را دچار تحول و دگرگوني وسيعي نموده است . شايد يكي از عواملي كه موجب پذيرش همه جانبه اين استاندارها شده است . ناشي پذيرش آنها توسط جامعه اروپا است . بعلاوه گات يا سازمان تجارت جهاني (WTO) نيز ايجاد استانداردهاي بين المللي و ويژه ISO 9000 را توصيه مي كند . از سوي ديگر سري استانداردهاي ISO 9000 به طور جامع و فراگير كليه مفاهيم مديريت و راهبردهاي كيفي و نيز مدلهاي مناسب براي تضمين كيفيت را شامل ميگردد .

سري استانداردهاي كنترل كيفيت و اعمال آن
سري استانداردهاي كنترل كيفيت و اعمال آن
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله سری استانداردهای كنترل كيفيت و اعمال آن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *