دانلود مقاله شهرستان ميانه

دانلود مقاله شهرستان ميانه
نوع فایل
Word
حجم فایل
307 کیلوبایت
تعداد صفحه
13
تعداد بازدید
74 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله شهرستان ميانه که در 13 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله شهرستان ميانه می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

شهرستان ميانه در جنوب شرقي استان آذربايجان شرقي قرار دارد و از چهار سمت به شهرستانهاي خلخال ، اردبيل ، سراب و بستان آباد و هشترود و زنجان حدود مي شود . ميانه مركز شهرستان در بين مختصات جغرافيايي 47 درجه و 42 دقيقه طول شرقي و 37 درجه و 20دقيقه عرض شمالي واقع است . ارتفاع آن از سطح دريا 1100متر و مساحتش بالغ بر 5590 كيلومتر مربع است و جمعيت ان برابر با سرشماري سال 1370 به 230 هزار نفر مي رسد .

اين شهرستان با 360 روستا اطراف داراي 4 بخش به نامهاي : كاغذكنان ، كندوان ، تركمنچاي و بخش مركزي است و اختلاف افق شرعي آن 14 دقيقه و 48 ثانيه از شهر تهران تفاوت دارد .

    خط راه آهن تبريز ـ تهران از سمت جنوب اين شهر و جاده بين المللي نيز از طرف شمال آن عبور مي كند . اين راهها هر كدام پس از پشت سر گذاشتن چنديدن طول نسبتاً طولاني و دههاي پل در اين منطقه ضمن اينكه ارتباط شمال و غرب كشور را با مركز و جنوب برقرار مي سازد خط ارتباطي بسيار موثر ميان شهرها و استانهاي صنعتي و مهم ايران با كشورهاي آسيايي و اروپايي به شمار مي آيد و بدين ترتيب شهرستان ميانه را از نظر ارتباطي در جايگاه استراتژيكيي ـ سياسي ـ اقتصادي و نظامي قرار مي دهند .

شهرستان ميانه
شهرستان ميانه
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله شهرستان ميانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *