دانلود مقاله مديريت دولتی و دولت الکترونيک

دانلود مقاله مديريت دولتی و دولت الکترونيک
نوع فایل
Word
حجم فایل
6 کیلوبایت
تعداد صفحه
14
تعداد بازدید
38 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله مديريت دولتی و دولت الکترونيک که در 14 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله مديريت دولتی و دولت الکترونيک می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

مهمترين چالشی که همواره کارگزاران بخش عمومی با آن مواجه هستند ، پاسخ به خواسته ها و انتظارات در حال تغيير شهروندانی است که بخش عمومی مشروعيت خود را از آنها کسب می کند .

در راستای پاسخ به اين خواسته هاست که مديريت دولتی بايد در جستجوی شيوه های نوينی باشد که نوآوری مستمر در ارائه خدمات عمومی را برای شهروندان به ارمغال آورد . کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت ارائه خدمات دولتی به جامعه که از آن تحت عنوان دولت الکترونيک نام می برند ، ابتکار عمل جديدی است که قصد دارد ، تا زمينه دسترسی شهروندان به خدمات عمومی را از طريق رسانه های الکترونيک فراهم کند و روابط مديريت دولتی و شهروندان را به گونه ای جديد پايه ريزی نمايد . آنچه که در اين نوشته می خوانيد ، طرح برخی از زوايای دولت الکترونيک همچون سنخ شناسی دولت الکترونيک ، مزايا و قلمرو دولت الکترونيک و چالشهای اجرای آن در کشورهای در حال توسعه می باشد که به تشريح آن پرداخته شده است .

با توجه به پيچيدگي و پويايي روز افزون عوامل محيطي و تغييرات بسيار سريع، سازمان هاي سنتي ديگر قادر به هماهنگي با اين تغييرات نيستند و در حال نابود شدن مي باشند؛ از اين رو بحث سازمان هاي يادگيرنده به عنوان ابزاري براي بقا و هماهنگي با اين تغييرات مـورد توجـه بسياري از سازمان ها قرار گرفته است. آنـچه مي خوانيد خلاصه اي از مباني نـظري و يافته هاي تحقيق است، پيرامون بررسي ميزان يادگيري سازماني مدارس.

تحـقيق حاضر با هدف بررسي ميزان يادگيري سازماني مـدارس متوسطه دولتي و غيـرانتفاعي انجـام گـرفته است. جهت تحقق هدف فوق يك فرضيه به شرح ذيل تدوين گرديده» بين ميزان يادگيري سازماني مدارس متوسطه دولتي و غير انتفاعي تفاوت وجود دارد. «

جهت گردآوري اطلاعات و يافتن ويژگي هاي سازمان (دبيرستان) يادگيرنده از روش كتابخانه اي و براي بررسي ميزان يادگيري سازمان، از پرسشنامه ي محقق ساخته پس از تعيين روايي و پايائي استفاده شده است. اطلاعات گرد آوري شده با استفاده از روش هاي آمار توصيفي شامل شاخص هاي فراواني، درصد فراواني، ميانگين و آمار استنباطي شامل آزمون من – و يتني مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت.

مديريت دولتی و دولت الکترونيک
مديريت دولتی و دولت الکترونيک
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله مديريت دولتی و دولت الکترونيک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه