دانلود مقاله مـــديــريــت در پهنـــــه فــــرهنــــگ‌هـــــــا

دانلود مقاله مـــديــريــت در پهنـــــه فــــرهنــــگ‌هـــــــا
نوع فایل
Word
حجم فایل
3.8 مگابایت
تعداد صفحه
62
تعداد بازدید
37 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله مـــديــريــت در پهنـــــه فــــرهنــــگ‌هـــــــا که در 62 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله مـــديــريــت در پهنـــــه فــــرهنــــگ‌هـــــــا می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

سازمانها (درمعناي وسيع كلمه) از شالوده‌هاي اصلي اجتماع امروزي هستند و مديريت، مهم‌ترين عامل در حيات، رشد و بالندگي و يا مرگ سازمان‌هاست. مدير، روند حركت از “وضع موجود” به سوي “وضعيت مطلوب” را هدايت مي‌كند و در هر لحظه، براي ايجاد آينده‌اي بهتر در تكاپوست. گذشته با تمام اهميت و آموختني‌هايش و با تمام تأثيري كه مي‌تواند بر آينده داشته باشد، اتفاق افتاده است و هيچ نيروي بشري، قادر نيست آن را دگربار و به گونه‌اي متفاوت بيافريند؛

ولي آينده در پيش است و قسمت مهمي از آن به آنچه “امروز” مي‌گذرد ربط مي‌يابد. ما بايد سهم فرزندان اين سرزمين را از آيندة جهان معلوم كنيم و براي اين منظور، به عزمي ملّي نياز داريم. عزم جامعه را مجموعة مديريت كشور هدايت مي‌كند، لذا امر“مديريت” مهم‌ترين مقوله‌اي است كه بايد براي رشد و تعالي فرهنگي، اقتصادي و سياسي جامعه مورد توجه قرار گيرد.

دفتر پژوهشهاي فرهنگي در طول بيش از يك دهه تلاش خستگي‌ناپذير و به انجام رساندن دهها پژوهش، فعاليت فرهنگي و انتشار آثار مربوط به شاخه‌هاي مختلف فرهنگ، امروز به لحاظ اهميت موضوع “مديريت” در عرصه فرهنگي كشور، به اين مقولة مهم نيز به مثابه عاملي بنيادين براي مؤفقيت اجراي برنامه‌هاي توسعة ملي، مي‌پردازند و شاخة نويني از پژوهش‌ها و انتشارات خود را با عنوان “فرهنگ و مديريت” به علاقه‌مندان تقديم مي‌كند. اميد است تلاشگران عرصة برنامه‌ريزي و صاحبان انديشه در حوزة مديريت در يك همگامي و هماهنگي حياتي، براي توفيق در ارائه بهترين و ضروري‌ترين آثار در اين ميدان، ياورمان باشند.

مـــديــريــت در پهنـــــه فــــرهنــــگ‌هـــــــا
مـــديــريــت در پهنـــــه فــــرهنــــگ‌هـــــــا
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله مـــديــريــت در پهنـــــه فــــرهنــــگ‌هـــــــا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *