طرح توجیهی دﻓﺘﺮﭼﻪ ﺗﺤﺮﻳﺮ

نوع فایل
rar
حجم فایل
881 کیلوبایت
تعداد صفحه
40
تعداد بازدید
263 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
5/5 - (2 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی دﻓﺘﺮﭼﻪ ﺗﺤﺮﻳﺮ » که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دفترچه تحریر چیست؟

اهمیت لوازم التحریر در تحصیل به عنوان یکی از ابزار مهم، بر هیچ کس پوشیده نیست. وبسایت گسترش کارآفرینی طرح توجیهی دفترچه تحریر را به طور کامل مورد بررسی قرار داده است. معمولا پرمصرف ترین آن ها دفترچه تحریر می باشد. مصرف دفترچه تحریر معمولا توسط دانش آموزان جهت یادداشت مطالب درسی بر روی آن می باشد. دفترچه تحریر در سه نوع چهل، شصت و یکصد برگ عمدتا تولید می شود. امروزه با افزایش سطح آگاهی مردم هر سال بر تعداد محصلان کشور اضافه می شود و یکی از پیامد های آن استفاده از دفترچه تحریر می باشد. افزایش جمعیت از عوامل مؤثر در افزایش میزان مصرف داخلی این نوع کالا است. عمده مصرف دفترچه تحریر در مدارس ابتدایی و راهنمایی است. بسته به نوع کاربرد دفاتر کلاسوری و سیمی و… را می توان به عنوان جایگزین مورد استفاده قرار داد. اطلاعات بیشتر در طرح توجیهی دفترچه تحریر آمده است.

فرایند تولید دفترچه تحریر

در طرح توجیهی دفترچه تحریر فرایند تولید به طور کامل آمده است. ابتدا پالت های کاغذ به محل دستگاه برش حمل شده و توسط کاتر کاغذ ها برش زده می شوند. سپس کاغذ ها به محل خط زنی حمل شده و خط کشی لازم صورت می گیرد. سپس عمل تا زدن انجام می شود و برای تثبیت تا خوردگی به انبار موقت منتقل می شوند. پس از تثبیت تا خوردگی برش نهایی دفترچه انجام می شود و در نهایت برش نهایی هم صورت می گیرد. پس از طی این مراحل، مرحله کنترل کیفیت انجام می شود و دفترچه های معیوب و نامرغوب جدا می شوند و از آنجا دفترچه های ساخته شده جهت بسته بندی در کارتن به محل انبار محصول حمل می شوند. البته این ساده ترین روش تولید می باشد و امروزه ماشین آلات تمام اتوماتیک ، جهت تولید این محصول به کار گرفته می شود. طرح توجیهی دفترچه تحریر را با دقت مطالعه کنید.

سفارش طرح توجیهی اختصاصی تولید لوازم تحریر | دفترچه تحریر جهت اخذ وام و یا جواز تاسیس

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی دﻓﺘﺮﭼﻪ ﺗﺤﺮﻳﺮ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *