طرح توجیهی رادیاتور فولادی

نوع فایل
rar
حجم فایل
531 کیلوبایت
تعداد صفحه
55
تعداد بازدید
1961 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی رادیاتور فولادی » که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

رادیاتور فولادی چیست؟

رادیاتور فولادی یکی از اجزای اصلی سیستم حرارت مرکزی در منازل ، شرکت ها و … می باشد که توضیحات کامل تر در ارتباط با این محصول در طرح توجیهی رادیاتور فولادی آمده است . معنی کلمه رادیاتور جسم تشعشع دهنده است ، به این صورت که آب داغ با جریان از داخل رادیاتور ، سبب گرم شدن آن می شود و در نهایت گرما از رادیاتور به محیط اتاق و محل زندگی انسان ها منتقل می شود . رادیاتور ها از اجزاء اصلی سیستم های حرارت مرکزی ساختمان ها می باشند . می توان گفت رادیاتور ها جزء قطعات اجتناب ناپذیر سیستم های حرارتی هستند . تنها کالای جایگزین رادیاتور های فولادی را می توان رادیاتور های آلومینیومی معرفی کرد که دارای ظاهر شیک و مناسب هستند و در واحد های مسکونی جذابیت بیشتری نسبت به رادیاتور های فولادی دارند . ما برای علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر راجع به این محصول ، طرح توجیهی رادیاتور فولادی را در پایین این صفحه قرارداده ایم .

فرایند تولید رادیاتور فولادی

ابتدا ورق های کششی تهیه می شود سپس عمل برش دهی روی قطعات انجام شده و قطعات برای انجام خم کاری های لازم ، شکل دهی و ایجاد سوراخ های داخلی به قسمت پرس کاری منتقل می شوند. اطلاعات کامل راجع به قطعات و دستگاه های مورد نیاز این محصول در طرح توجیهی رادیاتور فولادی بیان شده است . در این قسمت پره ها، درپوش های اصلی و فرعی و درپوش شیر هواگیری با استفاده از پرس ضربه ای تولید می شوند . در مرحله ی بعد عملیات جوشکاری پره ها ، نصب درپوش ها و عمل نشتی گیری توسط دستگاه جوشکاری اکسی استیلن انجام می شود . سپس تست محصول انجام شده و در ادامه لایه های چربی و آلودگی های موجود در سطح محصول تمیز می شود . در مرحله ی بعد توسط پیستوله های دستی یا اتوماتیک عمل پاشش رنگ و سپس عمل پخت رنگ انجام می شود .

سفارش طرح توجیهی اختصاصی تولید رادیاتو فولادی یا پنلی جهت اخذ وام و یا جواز تاسیس

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی رادیاتور فولادی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *