طرح توجیهی شمع خودرو

نوع فایل
rar
حجم فایل
2412 کیلوبایت
تعداد صفحه
79
تعداد بازدید
1066 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
5/5 - (2 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی شمع خودرو » که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

شمع خودرو چیست؟

طرح توجیهی تولید شمع خودرو در وبسایت گسترش کارآفرینی در انتهای همین صفحه موجود می باشد و در این بخش به توضیح کوتاهی درباره این محصول می پردازیم . از میان قطعات مصرفی موتور شاید هیچ کدام به اندازه شمع در میان مردم شناخته شده نباشد . وظیفه شمع جرقه زنی به منظور مشتعل ساختن مخلوط هوا و بنزین در داخل سیلندر می باشند . این عمل ساده به نظر می رسد ولی مشکل اصلی این است که جرقه زنی باید با ولتاژ بسیار بالا و چند بار در ثانیه ، در معرض حرارت بالا و فشار هوای بالا انجام گیرد. مهم تر آنکه کوچکترین خللی در عملکرد این قطعه کوچک باعث افت بازده موتور ، آلودگی محیط زیست و صدمه به دیگر اجزاء موتور می گردد . بنابراین یکی از مهم ترین وظایف شمع خودرو به غیر از جرقه زنی ، انتقال حرارت مناسب گرما از درون اتاق انفجار به بیرون است . این محصول از نوع سنسورهای حرارتی می باشد و جهت جایگزینی آن قطعه دیگری را نمی توان معرفی نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این محصول می توانید طرح توجیهی شمع خودرو را دانلود کنید .

فرایند تولید شمع خودرو

دستگاه ها و مواد اولیه مورد نیاز برای تولید این محصول به صورت کامل در طرح توجیهی و امکان سنجی شمع خودرو موجود می باشد و در این قسمت توضیحی درباره نحوه تولید محصول داده می شود .

ابتدا ورق های مسی و برنجی توسط پرس گیوتین به اندازه مناسب جهت عمل برشکاری برش می خورند . در مرحله بعد بدنه اصلی ، کپسول برنجی و پایه ترمینال توسط سری تراشی اتوماتیک تولید می گردند . ماده اولیه در سری تراشی انواع مفتول های فولادی و برنجی می باشند . در مرحله بعد ورق های برش خورده در مرحله اول توسط پرس هیدرولیک فرم داده شده و سوراخ ها و گرده بری های لازم انجام می گیرد . سپس قطعات ساخته شده به همراه قطعات خریدنی دیگر شامل قرص حرارتی ، فنر ، واشر لاستیکی و واشر پلاستیکی روی یکدیگر مونتاژ می گردند . در مرحله آخر هم کالاهای نهایی درون یک بسته مناسب جهت محافظت از محصول و سهولت حمل و نقل قرار می گیرند . با دانلود طرح توجیهی شمع خودرو اطلاعات کاملتری درباره ی فرایند تولید این محصول کسب نمایید .

سفارش طرح توجیهی اختصاصی کارخانه تولید شمع و وایر خودرو جهت اخذ وام و یا جواز تاسیس

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی شمع خودرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *