طرح توجیهی قطعات صنعتی پلاستیکی و لاستیکی

نوع فایل
rar
حجم فایل
815 کیلوبایت
تعداد صفحه
99
تعداد بازدید
485 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم با « طرح توجیهی قطعات صنعتی پلاستیکی و لاستیکی » که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

قطعات صنعتی پلاستیکی و لاستیکی کدامند ؟

به طور کلی قطعات پلاستیکی و لاستیکی از پلی اتیلن و پلی پروپیلن و .. ساخته می شوند که یکی از مهمترین آنها شیلنگ های پلی یورتان میباشند . توضیحات مربوط به شیلنگ های پلی یورتان در طرح توجیهی لاستیکی و پلاستیکی آمده است . پلی اتیلن معمولا در برخی قطعات اتومبیل ، اتصالات لوله به روش تزریق ، ظرف هایی برای نگهداری محصولات مانند مواد پودری و مواد غذایی ، برخی قطعات چمدان و مبلمان و … کاربرد دارد . نایلون و پلاستیک ها و خیلی از محصولات دیگر از پلی استال که یک نوع پلاستیک با خواص منحصر به فرد است ، ساخته می شوند . شیلنگ ها هم یکی از قطعات صنعتی پلاستیکی هستند . لوله های توخالی با سطح مقطع دایره ای و طول بیش از 100 میلی متر را شیلنگ یا تیوب می نامند . معمولا شیلنگ ها از جنس پلیمرهای ترموپلاستیک انعطاف پذیر هستند  . به دلیل داشتن خواص ویژه در محیط هایی که تماس با مواد شیمیایی و همچنین انعطاف پذیری و مقاومت مکانیکی بالا در محدوده دمایی گسترده نیاز دارد ، از شیلنگ های پلی یورتان و پلی آمید استفاده می شود . برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این محصول ، طرح توجیهی قطعات صنعتی پلاستیکی و لاستیکی را دانلود کنید.

فرایند تولید شیلنگ های پلی یورتان

جهت آشنایی کاملتر با فرایند تولید شیلنگ های پلی یورتان ، طرح توجیهی شیلنگ های پلی یورتان را دانلود کنید . در اینجا به توضیح مختصری در ارتباط با فرایند تولید شیلنگ های پلی یورتان می پردازیم . ابتدا مواد مذاب وارد دستگاه اکسترودر می شود و مواد مذاب شده را برای تولید شیلنگ ، یکنواخت و آماده می کنند . سپس مواد مذاب به قسمت بعدی انتقال داده می شوند . در این قسمت مذاب یکنواخت پلی آمید ایجاد شده و مواد وارد قالب می شوند . در این مرحله قالب ، مواد مذاب را شکل دهی کرده و آن را به شیلنگ با ابعاد مشخص تبدیل می کند . سپس شیلنگ های تولید شده به قسمت کالیبراسیون انتقال می یابند و در حمام های خنک کننده سرد می شوند . در قسمت کشش توسط قرقره های بزرگ عمل کشش انجام شده و ثبت اطلاعات بر روی شیلنگ نیز که ضروری است انجام می شود . چاپ اطلاعات با استفاده از دستگاه های چاپ جوهر افشان انجام می شود . جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد شیلنگ های پلی یورتان ، طرح توجیهی شیلنگ های پلی یورتان را دانلود و فرآیند تولید آن را با دقت مطالعه کنید .

سفارش طرح توجیهی اختصاصی تولید شیلنگ های پلی آمید جهت اخذ وام و یا جواز تاسیس

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی قطعات صنعتی پلاستیکی و لاستیکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *