نمونه سوالات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

نوع فایل
PDF
حجم فایل
1.6 مگابایت
تعداد صفحه
35
تعداد بازدید
508 بازدید
قیمت اصلی ۳۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۹,۹۰۰ تومان است.٪34 تخفیف
5/5 - (1 امتیاز)

نمونه سوالات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از بهترین منابع برای آمادگی در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش می باشد. این محصول شامل سوالاتی با پاسخنامه های تشریحی کاملاً تخصصی و جامع است که به صورت خلاصه و در قالب نمونه سوالات تدوین شده است.

با خرید این محصول شما قادر خواهید بود تا با مرور سوالات و پاسخنامه های تشریحی، مفاهیم و مباحث جدیدی را فرا بگیرید و آمادگی لازم را برای شرکت در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش کسب نمایید.

پس از خرید، می توانید به راحتی این محصول را دانلود کنید و با استفاده از آن، آمادگی خود را برای آزمون های استخدامی آموزش و پرورش افزایش دهید.

مقدمه:

سند تحول بنیادین

نقشه راه آموزش و پرورش است که توسط صاحب نظران با مشارکت متخصصان عرصه تعلیم و تربیت تدوین و تصویب شده است

هدف وراهبرد

این سند در آموزش و پرورش ما را ناگزیر به شناسایی اولویت‌ها می‌کند و اینکه از چه نقطه‌ای باید شروع کنیم و پیشران ما برای تحول کجا است

محور اول؛ تربیت تمام ساحتی

تربیت تمام ساحتی مهم ترین ماموریت آموزش و پرورش است و در سند تحول بنیادین تربیت نسل نو در تربیتی چندساحتی است و رشد متوازن و متعادل توجه به همه ساحت‌ها است.
اگر ماموریت آموزش و پرورش را در آماده کردن انسان‌ها برای پیشرفت و تعالی جامعه و خانواده و خودشان، مصونیت بخشی نسل در برابر تغییرات، ایمن کردن آنان در برابر یاس و نا امیدی، توسعه مجال کافی برای خلاقیت بدانیم،  نیازمند آن هستیم که از تعلیم و تربیت حافظه محوری به سمت تعلیم و تربیت تمام ساحتی برویم.
در تمام ساحت‌های سند تحول بنیادین نیازمند پرورش دانش آموزانی هستیم که ابعاد وجودی انسان در این ساحت‌ها تربیت پیدا می‌کنند و اگر چنین تربیتی وجود نداشته باشد، دانش آموزان پس از مدرسه در برآوردن نیازهای خود دچار مشکل می شوند.
در پایان دوران آموزش عمومی دانش آموزان باید با حدی از توانمندی‌ها آشنا باشند و مهارت‌های پایه را داشته باشند و ارزیابی‌ها ‌و سنجش بخش کوچکی از این توانمندی‌ها را مورد بررسی  قرار می‌دهد

در همین راستا ضرورت دارد به چگونگی شیوه سنجش و ارزشیابی توجه بیشتری شود و البته کنکور تمام نظام آموزشی کشور را گروگان گرفته است که در آن موضوع هم برنامه‌هایی برای اقدام داریم

محور دوم؛ استقرار زیرنظام های سند تحول

با اشاره به اینکه محور دوم برنامه‌ها استقرار زیر نظام‌های سند تحول بنیادین است،   تحولات در شش زیرنظام پیش بینی شده است که می‌توان به تحولات در منابع انسانی، مالی، فضا، تجهیزات، برنامه درسی ملی و…اشاره کرد و به همین علت برای هریک از زیرنظام‌ها مسئولی تعیین می‌شود و در ادامه کار شورای هماهنگی زیر نظام‌ها برای اجرایی شدن سند را خواهیم داشت .
مبنای ارزیابی مدیران در تمام سطوح آموزش و پرورش تحت عنوان اهداف زیر نظام‌های سند تحول بنیادین خواهد بود.

محور سوم؛ تقویت مدرسه

محور سوم اولویت‌ها تقویت مدرسه است ؛در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی صورت گرفته که کافی نبوده است در حالی که باید

مدرسه،کانون اصلی تعلیم و تربیت باشد وتمام اتفاقات تعلیم و تربیت، در مدرسه تجلی و تبلور یابد(نظر رییس اموزش وپرورش).
اختیارات مدارس را افزایش خواهیم داد و مدیران را توانمند و ظرفیت آنها را افزایش می‌دهیم و به تنوع محیط‌های یادگیری خواهیم پرداخت چرا که کلاس بخشی از محیط یادگیری است و مکان‌های دیگر مدرسه و اتفاقات آن بخش دیگری از  فرایند یادگیری است.

در نتیجه، با خرید این محصول می توانید به راحتی آمادگی لازم برای شرکت در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش را کسب کرده و با اعتماد به نفس بالا به سوی شغلی مطلوب خود حرکت کنید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوالات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه