پاورپوینت اصول سرپرستی ساختمان و کارگاه

نوع فایل
ppt
حجم فایل
125 کیلوبایت
تعداد صفحه
12 اسلاید
تعداد بازدید
805 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

دانلود پاورپوینت آماده اصول سرپرستی ساختمان و کارگاه

یکی از کاملترین و بهترین فایل های پاورپوینت (powerpoint) موجود در اینترنت با موضوع اصول سرپرستی ساختمان و کارگاه و با فرمت پاورپوینت (ppt) و قابل ویرایش می باشد. پاورپوینت اصول سرپرستی ساختمان و کارگاه توسط وبسایت سحافایل با نازلترین قیمت نسبت به منابع و سایت های دیگر آماده دانلود و دریافت شده است.

توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل powerpoint (پاورپوینت) ارائه میگردد.

پاورپوینت اصول سرپرستی ساختمان و کارگاه دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است.

شما با استفاده از این پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

بخشی از متن پاورپوینت:

شناخت مسائل اولیه کارگاهی و تجهیز کارگاه

›بطور کلی در هر کارگاه ساختمانی بررسی نکاتی چند قبل از شروع هرگونه فعالیت لازم و ضروری است و این بررسی به پیشرفت بعدی کار و در نتیجه پایین آوردن هزینه طرح کمک خواهد کرد.

مرحله اول: شناخت پروژه و مسائل مربوط به آن

›دسترسی ها: بررسی و مشخص نمودن دسترسی های لازم به کارگاه ، خیابانهای اطراف ، راههای وصولی به کارگاه ، امکان استفاده از راههای موجود و ایجاد راههای جدید موقتی در صورت لزوم

›بررسی موقعیت طبیعی و جغرافیایی و اقلیمی: بررسی فصول و زمانهای کار ، در نظر گرفتن مدت زمان یخبندان ، بارانی ، طوفانی و همچنین روزهای بسیار گرم و معتدل و بررسی عوارض طبیعی زمین مانند کوه ، تپه ، باتلاق ومرداب و بررسی برخورد با موارد مذکور

›بررسی طرق مختلف تدارکات مصالح مورد نیاز کارگاه

مرحله دوم:تدوین برنامه اجرایی و تدارکاتی کارگاه

›بعد از مرحله اول با در نظر گرفتن امکانات اجرایی ، مدت زمان اجرا پروژه و مشکلات و مسائل مربوط به آن میبایستی به طور کامل و دقیق مشخص شود

›این برنامه زمانبندی شامل جزئیات نحوه انجام کار، مراحل مختلف زمانبندی و مراحل تجهیز کارگاه، میزان ذخیره سازی و انبارهای مورد نیاز جهت انواع مصالح و کالاهای برآورده شده، تجهیزات و لزومات ضروری کارگاه میباشد.

مرحله سوم: آماده سازی محل کار

›با توجه با موقعیت اجرایی پروژه بایستی محل کار جهت راه اندازی و نصب و بهره برداری از تجهیزات و انبارها و ساختمان های موردنیاز برطرف گردد.

›بایستی با انجام مطالعات بهترین نقطه جهت مستقر شدن تجهیزات ساختمانی انتخاب گردد و از نظر نقاط دسترسی نیز شرایط خوبی را داشته باشد.

›مثلا اگر اطراف محل پروژه مملو از خاک  و خاشاک و گیاهان مزاحم است پاکسازی شود و اگر روی دامنه کوه است خاکبرداری شود .

›این نکته را نیز باید در نظر داشت که کار کردن در برخی از زمین ها مثل کنار دریا ، باتلاق و نواحی جنگلی و رودخانه شرایط خاصی دارد زیرا این مناطق به آبهای زیرزمینی نزدیک اند و باید در این گونه موارد بررسی های مختلفی از موقعیت زمین و آزمایشهای لازم زمین شناسی و تست خاک را انجام داد.

›ساختمانهای مورد نیاز موقتی در پروژه از قبیل دفتر کار ، انبار، تعمیرگاه و محل استقرار ماشین آلات تا آنجا که ممکن است جز ساختمان های اصلی پروژه باشند تا بعد از اتمام کار بتوان از آنها هم بهره برداری کرد و یا از کانکس های سیار و موقتی استفاده کرد.

این فقط قسمتی از فایل است. جهت دریافت کل فایل، لطفا آن را خریداری نمایید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت اصول سرپرستی ساختمان و کارگاه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *