پاورپوینت دانشگاه جندی شاپور

نوع فایل
ppt
حجم فایل
428 کیلوبایت
تعداد صفحه
43
تعداد بازدید
1096 بازدید
۸,۶۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانلود پاورپوینت آماده دانشگاه جندی شاپور

 

یکی از کاملترین و بهترین فایل های پاورپوینت (powerpoint) موجود در اینترنت با موضوع پاورپوینت دانشگاه جندی شاپور و با فرمت پاورپوینت (ppt) و قابل ویرایش می باشد. پاورپوینت دانشگاه جندی شاپورتوسط وبسایت سحافایل با نازلترین قیمت نسبت به منابع و سایت های دیگر آماده دانلود و دریافت شده است.

توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل powerpoint (پاورپوینت) ارائه میگردد.

پاورپوینت دانشگاه جندی شاپور دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است.

شما با استفاده از این پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

بخشی از متن پاورپوینت:

¨جندی شاپور در گذر تاریخ
مقدمه

از آنجا که استان خوزستان با داشتن قدمتی چند هزار ساله ، مهد تمدن های متعدد بوده است،بنظرمیرسد برای اهالی این استان و ساکنین و شاغلین این منطقه و نیز کسانی که بنوعی در ارتباط با این استان هستند ضروری است با مکان های مهم باستانی و تاریخی و تأثیرات علمی و فنی این مکانها و به  تبعیت از آن شناسائی دانشمندان و خدمتگزاران به دنیای علم و فن آشنا شوند.

¨بدین لحاظ و به دلایل دیگر،بر آنیم که این مکان ها را اگر چه بصورت اجمالی به خوانندگان گرامی معرفی نماییم.

¨اولین مکان باستانی که در نظر گرفته شده است شهر جندی شاپور در نزدیکی دزفول می باشد. این شهر از نظر لغوی بمعنای پادگان نظامی و یا اردوگاه نظامی است که توسط شاپور ساسانی ساخته شده است و اکنون جزچند تپه حفاری نشده،چیزی از آن باقی نمانده است. گویند بر سر در آن نوشته بود:

¨«دانش و فضیلت برتر از بازو و شمشیر است»

¨تعلیم و تربیت در ایران باستان

¨تحقیقات نشان می دهد که سیر تاریخی مطالعه تعلیم و تربیت جهان با اندک تفاوت زمانی انجام می شود.تمدن های بزرگ چین، هند، یونان، روم و ایران هر یک در دوره ای از تاریخ به لحاظ فرهنگی بر دیگری تاثیر گذاشته  است.

منظور از دوره باستان در ایران از زمان پیدایش خط و شروع تاریخ نگاری تا طلوع اسلام و پایان حاکمیت دولت ساسانیان می باشد. اولین و رسمی ترین تعلیم و تربیت در ایران باستان آموزش دینی و اخلاقی بود که عمدتا در مراکز مذهبی تعلیم داده می شد.مثلا در«دوره ی هخامنشیان در خانواده، آتشکده و آموزشگاه های درباری و در زمان ساسانیان، دبستان و دانشگاهها هم بر آنها افزوده شد، زیرا می خواستند خدمتگزاران صدیق و لایقی برای اداره ی مملکت ربیت کنند تا بتوانند از صفات این افراد به نفع سلطه ی خود استفاده کنند.»

….

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت دانشگاه جندی شاپور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *