پاورپوینت زنجیره تامین چابک

نوع فایل
ppt
حجم فایل
450 کیلوبایت
تعداد صفحه
20
تعداد بازدید
431 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانلود پاورپوینت آماده زنجیره تامین چابک

یکی از کاملترین و بهترین فایل های پاورپوینت (powerpoint) موجود در اینترنت با موضوع پاورپوینت زنجیره تامین چابک و با فرمت پاورپوینت (ppt) و قابل ویرایش می باشد. پاورپوینت زنجیره تامین چابک توسط وبسایت سحافایل با نازلترین قیمت نسبت به منابع و سایت های دیگر آماده دانلود و دریافت شده است.

توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل powerpoint (پاورپوینت) ارائه میگردد.

پاورپوینت زنجیره تامین چابک دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است.

شما با استفاده از این پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

بخشی از متن پاورپوینت:

مقدمه

يكي از بزرگ‌ترین چالش‌های پيش روي سازمان‌هاي امروزي، لزوم واكنش به سطوح فزاينده ناپايداري تقاضاهاست. به دلايل متعددي، چرخه هاي عمر محصول و تكنولوژي كوتاه شده و فشارهاي رقابتي به كرات تغييرات در محصول را تحميل نموده و تنوع تقاضاهاي مصرف‌کننده‌ها بيشتر از گذشته ميشود. براي رفع اين چالشها، سازمان‌ها لازم است تا توجه خود را بر تلاش و كوشش در كسب چابكي بيشتر متمرکز كنند چراکه چابكي هم به تغييرات حجم و هم به تغييرات تنوع در كمترين دوره زماني اشاره دارد. به عبارت ديگر، سازمان لازم است كه سريعاً بتواند خروجیها را تنظيم کند تا با تقاضاي بازار انطباق يافته و سريعاً از يك شكل به شكل ديگر تغيير يابد. براي کسب‌وکار چابك، ناپايداري تقاضا حاد و مشکل‌آفرین نيست، زيرا فرايندها و ساختار سازماني و نيز روابط زنجیره تأمین، سازمان را قادر ميكنند تا از عهده هرگونه تغییر در تقاضا برآيند.

تاریخچه

در آغاز قرن بيست و يكم، جهان با تغييرات چشمگيري در تمامي ابعاد خصوصاً رقابت در بازار، نوآوريهاي تكنولوژيكي و نيازهاي مشتريان مواجهه شد. بازارهاي انبوه به علت اينكه تقاضا و انتظارات مشتريان بالا مي رود، به دنبال تقسيم بندي بازارهاي خود هستند. اين پيشرفتها موجب اصلاح عمده اي از اولويتهاي كسب و كار و چشم انداز استراتژيك شده است. شركتها دريافته اند كه چابكي براي بقا و رقابت پذيري آنها ضروري و اساسي است. به علاوه، مشهود است كه هيچ شركتي تمامي منابع لازم براي وضع هر گونه فرصتي در بازار را ندارد. بنابراين، براي كسب لبه رقابتي در بازار جهاني، شركتها بايد با تامين كنندگان و مشتريان جهت يكنواخت سازي عمليات همگام شده و براي كسب سطحي از چابكي در وراي دستيابي به شركتهاي انحصاري با يكديگر كاركنند كه در مجموع اين امر به زنجيره تامين چابك تعبير شده است.Agile supply chain (ASC)

….

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت زنجیره تامین چابک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *