پرسشنامه بررسی نقش زیر ساخت‌های لازم در پیاده سازی سیستم اتوماسیون اداری

نوع فایل
word
حجم فایل
40 کیلوبایت
تعداد صفحه
8
دسته بندی
تعداد بازدید
274 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین پرسشنامه بررسی نقش زیر ساخت‌های لازم در پیاده سازی سیستم اتوماسیون اداری می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحا فایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود پرسشنامه بررسی نقش زیر ساخت‌های لازم در پیاده سازی سیستم اتوماسیون اداری

این پرسشنامه در قالب word و در 8 صفحه و 24 گویه، قابل ویرایش، شامل: توضیحات جدول توصیف نمره گذاری متغیر عادت های خواندن ضریب پایایی پرسشنامه عبارات پرسشنامه

مقدمه

انتخاب روش تحقیق درست در دستیابی محقق به نتایج صحیح و قابل استناد بسیار مهم و موثربوده و محقق با انتخاب روش تحقیق مسیر حصول به نتایج مذکوررا تسریع و تسهیل می کند. انتخاب روش تحقیق می بایست متناسب با نوع اهداف ، ماهیت تحقیق ومنابع و امکانات موجود صورت پذیرد. در این راستا و باتوجه به نقش کلیدی و موثر آمار و رایانه در کلیه مراحل یک تحقیق موفق بکارگیری مناسب و بهینه از این دو عامل موجب دقت و سرعت در کلیه مراحل می گردد.(حمیدی زاده،1384،ص20)

در این فصل تلاش گردیده تا موضوعاتی مشتمل بر  نوع تحقیق، جامعه آماری، تعیین وتوصیف متغیر ها ، ابزارهای جمع آوری اطلاعات و اعتبار و روایی آنها وهمچنین روش های آماری تجزیه وتحلیل داده های جمع آوری شده تبیین گردد.

 روش تحقیق

این تحقیق از نقطه نظرنتیجه از نوع کاربردی عملی می باشد(اعرابی 1389) که نتایج کاربردی حاصل از آن می تواند در راستای افزایش میزان موفقیت اجرای اتوماسیون اداری در مدارس شهرستان آستارا مبنای عمل قرار گرفته  و در سایر ادارات وسازمانهای مشابه نیزاستفاده گردد. .(حمیدی زاده،1384،ص25)

همچنین این تحقیق از نقطه نظر هدف،از نوع تحقیقات توصیفی پیمایشی است وبرحسب روش         جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات از نوع همبستگی بوده و ضمن تعیین عوامل ومتغیر های کلیدی به دنبال کشف وجود روابط در بین اطلاعات جمع آوری شده و تعیین جهت این روابط است. ویژگی خاص این تحقیق تبیین و تشریح روابط میان عوامل موثر در نظر گرفته شده و اجرای موفق اتوماسیون اداری          می باشد.

لازم به ذکر است که این تحقیق به صورت میدانی انجام گرفته ودر محیط واقعی و با استفاده از پرسشنامه به جستجوی نظرات مدیران ، کارشناسان وکاربران اتوماسیون اداری و در ارتباط با عوامل موثر و میزان تاثیر این عوامل در اجرای موفق سیستم اتوماسیون پرداخته وجهت ادبیات موضوعی نیز از تحقیقات اسنادی ،مطالعات کتابخانه ای، مجموعه مقالات و شبکه اینترنت استفاده شده است. نمونه پرسشنامه ای که جهت دريافت و تحليل نظرات طراحي شده است در پيوست شماره 1 آورده شده است. همچنين  شکل 3-1 دامنه پژوهش و جدول شماره 3-1  فهرست نهايي ابعاد و اجزاي مطرح در هريك از ابعاد پرسشنامه را نشان مي‌دهد.

جامعه آماری

نظر به اینکه جامعه آماری شامل عناصری است که مورد نظر محقق بوده و عبارت است از کلیه عناصر و افرادی که در یک مقیاس جغرافیایی مشخص (جهانی یا منطقه ای) دارای یک یا چند صفت مشترک باشند.(صدقیانی.صالحی،1388ص9)  می توان گفت آندسته از ومدیران وکاربران سیستم اتوماسیون و کارکنان مدارس که مسئول ، طراح و یا کاربر این سیستم اتوماسیون اداری هستند ، جزء جامعه آماری تحقیق به شمار می آیند. این جامعه آماری از نظر منطقه درکلیه نواحی شهرستان آستارا پراکنده هستند. تعداد افراد این جامعه آماری مطابق اسناد اداره آموزش وپرورش شهرستان آستارا حدودا 250  نفر می باشند. که این تعداد بر اساس ملاک داشتن حداقل امکانات لازم جهت اجرا وپیاده سازی اتوماسیون اداری بوده است  وافرادی را شامل می شود که در پستهای اجرایی(مدیران،معاونین اجرایی،فن آوری، آموزشی، پرورشی، مشاوران و مربیان بهداشت) مدارس مشغول به فعالیت هستند.

جداول 3-3 و 3-4 نشان دهنده تعداد مدارس وتعداد کارکنان در پست های اجرایی است.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرسشنامه بررسی نقش زیر ساخت‌های لازم در پیاده سازی سیستم اتوماسیون اداری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *