کتاب آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری

نوع فایل
PDF
حجم فایل
23.94 مگابایت
تعداد صفحه
537
تعداد بازدید
334 بازدید
۸,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین کتاب آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود کتاب آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری:

مقدمه:

کاملترین کتاب آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری ویرایش دوم به زبان فارسی  نوشته رضا رمضانی .در این بخش از سایت آغازه کتاب دوم آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری ویرایش دوم، را از جناب آقای مهندس رضا رمضانی جهت استفاده کاربران عزیز قرار می دهیم. این کتاب یکی از کاملترین کتابهای در این زمینه می باشد که در 537 صفحه نوشته شده است. از جمله مفاهیم این کتاب می توان به مفاهیم شبکه های کامپیوتری تجهیزات و معماری شبکه های کامپیوتری ، شبکه های PTP و SB ، مفاهیم دومین و نصب و تنظیمات ویندوز سرور ۲۰۰۳ و… نام برد.

در بخشی از کتاب آزمایشگاه شبکه‌های کامپیوتری می‌خوانیم:

یک شبکه خارجی یک شبکه یا یک شبکه متصل است که به لحاظ قلمرو محدود به یک سازمان یا نهاد است ولی همچنین شامل اتصالات محدود به شبکه‌های متعلق به یک یا چند سازمان یا نهاد دیگر است که معمولا، ولی نه همیشه، قابل اعتماد هستند. برای نمونه مشتریان یک شرکت ممکن است که دسترسی به بخش‌هایی از شبکه داخلی آن شرکت داشته باشند که بدین ترتیب یک شبکه خارجی درست می‌شود، چرا که از نقطه نظر امنیتی این مشتریان برای شبکه قابل اعتماد به نظر نمی‌رسند. همچنین از نظر فنی می‌توان یک شبکه خارجی را در گروه شبکه‌های دانشگاهی، کلان شهری، گسترده یا دیگر انواع شبکه (هر چیزی غیر از شبکه محلی) به حساب آورد، چرا که از نظر تعریف یک شبکه خارجی نمی‌تواند فقط از یک شبکه محلی تشکیل شده باشد، چون بایستی دست کم یک اتصال به خارج از شبکه داشته باشد.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *