دانلود کتاب حل المسائل ماشین های الکتریکی 1 و 2 – نویسنده: پی سی سن

نوع فایل
PDF
حجم فایل
23.342 مگابایت
تعداد صفحه
70
تعداد بازدید
428 بازدید
۵,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه «کتاب حل المسائل ماشین های الکتریکی 1 و 2 – نویسنده: پی سی سن» می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

 

توجه            توجه

نسخه موجود کامل ترین نسخه در سطح وب می باشد و ورژن های دیگری که به صورت رایگان قابل دانلود هستند، ناقص بوده و بخش سوالات مهم از آن ها حذف شده است. این نسخه تنها نسخه ای است که بدون حتی یک صفحه حذفیات برای دانلود قرار داده شده است. لطفاً فریب کلاهبرداران را نخورید.

کتاب ماشین های الکتریکی پی سی سن بدون شک در ایران رتبه 1 را در میان کتاب های ماشینی را به خود اختصاص داده است. این کتاب در سایر کشورها به اندازه ایران از این حجم از محبوبیت برخوردار نیست اما واقعا دلیل این محبوبیت در کشور چه می تواند می باشد؟

رمز این محبوبیت نه در محتوای عالی کتاب بلکه در ترجمه روان این کتاب می باشد که توسط مهندس مهرداد عابدی تهیه شده است، البته به دلیل مسائل حق نشر امکان قرار دادن نسخه فارسی این کتاب در وب سایت نمی باشد ولی برای شما ویرایش دوم و سوم انگلیسی این کتاب را قرار داده ایم.

بیشتر دانشجویان حتی با نام انگلیسی این کتاب که “Principles of Electric Machines and Power Electronics” می باشد آشنا نمی باشند و شهرت این کتاب بیشتر با نویسنده آن که دکتر Paresh C. Sen می باشد همراه است، اجازه بدهید کمی با نویسنده این کتاب محبوب بیشتر آشنا شویم؛

معرفی دکتر پی سی سن:

ایشان یکی از پروفسورهای بازنشسته دانشگاه مطرح Queen کانادا می باشند که مدرک دکتری خود را در سال 1333 از دانشگاه Toronto دریافت کرده اند.

دکتر سن دارای بیش از 250 مقاله ثبتی می باشند و برخلاف تصور برخی از افراد تنها در حوزه ماشین کار نکرده است بلکه در حوزه الکترونیک قدرت نیز کتاب نوشته اند، دکتر پی سی سن در برخی از صنایع کانادا و هند نیز تجربه کارهای صنعتی در کارنامه خود داشته اند.

اگر بخواهیم در مورد افتخارات دکتر بنویسیم مسلما چندین صفحه باید برای شما تایپ کنیم ولی آنچه که مشخص است ایشان یکی از چهره های تاثیرگذار در صنعت و دانش برق بخصوص گرایش قدرت می باشند که سهم خود را به خوبی در سطح جهانی ادعا کرده اند.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب حل المسائل ماشین های الکتریکی 1 و 2 – نویسنده: پی سی سن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *