نمونه سوالات آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی با پاسخ

نوع فایل
PDF
حجم فایل
2.8 مگابایت
تعداد صفحه
15
دسته بندی
تعداد بازدید
180 بازدید
قیمت اصلی ۴۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۹,۹۰۰ تومان است.٪50 تخفیف
5/5 - (1 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با نمونه سوالات آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی با پاسخ که در 15 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی با پاسخ  می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

آزمون استخدامی تامین اجتماعی

استخدام تامین اجتماعی به دو صورت پیمانی در دو بخش درمانی و بیمه ای صورت می گیرد. داوطلبان استخدام تامین اجتماعی باید تمامی مراحل آزمون کتبی و مصاحبه حضوری را با موفقیت پشت سر بگذارند تا اجازه کار در مراکز ملی و تحت پوشش تامین اجتماعی را داشته باشند.

متقاضیان آزمون استخدام تامین اجتماعی باید از طریق سایت سنجش پس از انتشار اطلاعیه فراخوان جذب سازمان تامین اجتماعی، اقدام به نام نویسی آزمون استخدامی نمایند. در ادامه، ضمن توضیح زمانبندی استخدام تامین اجتماعی، به شرح شرایط استخدام، نحوه ثبت نام در سایت تامین اجتماعی و پیگیری آزمون استخدامی و رشته های آن خواهیم پرداخت.

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی توسط سازمان سنجش و آموزش کشور به صورت دو مرحله ای برگزار می شود. برخلاف سایر آزمون های استخدامی مربوط به سازمان تامین اجتماعی، متقاضیان می بایست از طریق سایت سازمان سنجش جهت نام نویسی آزمون مراجعه نمایند. سپس، باید بر روی گزینه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی کلیک کرده و مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی آن را طی نمایند.

در صورتی که داوطلبان در مرحله اول آزمون استخدام تامین اجتماعی جزو نفرات برتر بوده و حد نصاب لازم را کسب کرده باشند، از طرف سازمان تامین اجتماعی به مصاحبه حضوری فراخوانده خواهند شد. در نهایت در صورت تایید صلاحیت، داوطلبان مجاز به فعالیت در سازمان تامین اجتماعی استان محل سکونت خود خواهند شد.

آزمون استخدامی تامین اجتماعی به صورت کتبی است و نمره منفی خواهد داشت. این آزمون برای داوطلبان با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، دو بخش عمومی و خصوصی دارد. کسب حد نصاب نمره قبولی آزمون به هیچ عنوان به معنی پذیرش و استخدام قطعی در سازمان تامین اجتماعی نیست.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوالات آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی با پاسخ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *