تحقیق در مورد روكش كاری

تحقیق در مورد روكش كاری
نوع فایل
Word
حجم فایل
2.1 مگابایت
تعداد صفحه
17
تعداد بازدید
56 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد روكش كاری که در 17 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد روكش كاری می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

روكش‌كاري ها را در سطح جاده ها و خيابان و حتي باندهاي  فرودگاه و يا پياد‌روها و مناطق محدود مي‌توانند به دو روش روكش‌كاري آسفالتي و روكش‌كاري بتني تقسيم كرد.

روكش‌كاري آسفالتي يك نوع روكشكاري انعطاف‌پذير است كه معمولاً در خيابان‌ها و جاده‌ها از آن استفاده مي‌شود. آسفالت مخلوطي از سنگدانه‌ها و قير مي‌‌باشد كه به صورت گرم بر روي مسير و به عنوان لايه آخر استفاده مي‌‌شود.  اين لايه ممكن است در روي مصالحي متفاوت كشيده شود و يا در روي مصالحي شبيه  به خود آسفالت از آن استفاده گردد. ماشين پخش آن فنيشر نام دارد و آسفالت را در ضخامت‌هاي مختلف پخش مي‌كند. در برخي از كارها مانند فرودگاه لايه آسفالتي بر روي لايه‌اي از بتن مرغوب كشيده مي‌شود.

روكش كاري
روكش كاري

استفاده خيلي زياد از بتون براي روكشكاري جاده‌ها و فرودگاه‌ها باعث توليد وسايل مخصوص روكشكاري بتوني شده است. هرچند، كاربرد قالب‌هاي لغزنده كه نياز به قالب ثابت ندارند، پيوسته رو به گسترش است، اما در روكشكاري، همچنان استفاده از قالب‌هاي فلزي براي نگهداري بتون مومسان، ضمن جاي دادن و تمام‌كاري بتون رايج است. چون بيشتر اين وسايل طوري طراحي شده‌اند كه بتوانند به قالب‌هاي بتوني سوار شوند، آنها را غالباً دستگاه قالب سوار مي‌نامند. اين دستگاه را كه براي انجام عمليات مخلوط كردن، جايگذاري، تمام‌كاري و عمل‌آوري به كار مي‌روند، غالباً قطار روكش‌كاري مي‌نامند. زيرا، حركت آنها در طول جاده پشت سر هم صورت مي‌گيرد.

قالب‌هاي فلزي روكش‌كاري ft10 (m3) طول و in 12-8 (cm 30- 20 ) ارتفاع دارند. از سوراخهايي كه در اين قالب‌ها وجود دارد، خارهاي فلزي را در داخل زمين فرو مي‌كنند، و انتهاي قالب‌ها را در داخل هم قفل مي‌كنند تا اينكه همه قالب‌ها را در يك راستا نگهدارد.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد روكش كاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه