مبانی نظری و پیشینه پژوهشی مدیریت ورزشی

نوع فایل
rar
حجم فایل
131 کیلوبایت
تعداد صفحه
81
تعداد بازدید
318 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «پیشینه پژوهشی و تحقیق و مبانی نظری مدیریت ورزشی » که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

فهرست محتوا

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق

2-1) مقدمه15

2-2) مبانی نظری16

2-2-1) تحقیق چیست16

2-2-2) اهمیت تحقیقات17

2-2-3)ویژگی­های تحقیق19

2-2-4) انواع پروژه­های تحقیقاتی21

2-2-5) پژوهش چیست22

2-2-6) اهمیت و ضرورت پژوهش23

2-2-7) دیدگاه اسلام نسبت به پژوهش و دانش24

2-2-8) ویژگی­های پژوهشگر25

2-2-9) پایان­نامه­ها یا رساله­های تحصیلی26

2-2-10) تدوين پايان­نامه26

2-2-11) اهميت پايان­نامه27

2-2-12) اهداف پایان­نامه و رساله29

2-2-13) ویژگی‌های یک پایان نامه­ی خوب29

2-2-14) برنامه­ی زمان­بندی مراحل مختلف پایان­نامه31

2-2-15) گزارش نهایی پایان نامه33

2-2-16) آسیب های پایان نامه‌های رشته­ی تربيت­بدني35

2-2-16-1) عدم وجود کلان نگری علمی35

2-2-16-2) تمرکز موضوع­ها بر ارائه­ی اطلاعات35

2-2-16-3) عدم تناسب میان طرح پایان­نامه (پروپوزال) و پژوهش نهایی36

2-2-16-4) نبود روش مشخص و علمی پژوهشی36

2-2-16-5) انتخاب موضوع­های کلی37

2-2-16-6)  انجام موضوع­های تکراری38

2-2-16-7)  گرایش به موضوع­های غیرعلمی – پژوهشی و کم­اثر38

2-2-16-8)  انتخاب موضوع‌های ناقص38

2-2-16-9) سنت­گرایی در انتخاب موضوع­ها و عدم توجه به موضوع­های جدید39

2-2-17) روند ارزیابی تحقیقات40

2-2-18) تعاریف ارزیابی40

2-2-19) کارکردها و ویژگی­های ارزیابی41

2-2-20) مراحل ارزیابی42

2-2-21) معیارهای ارزیابی42

2-2-21-1) استاندارهای سودمندی44

2-2-21-2) استانداردهای انجام­پذیری45

2-2-21-3) استانداردهای صحت ارزیابی45

2-2-21-4) استانداردهای دقت46

2-2-22) پایان­نامه­های کارشناسی ارشد و نحوه­ی ارزشیابی آن­ها48

2-2-23) تحقیق و پژوهش در زمینه­ی تربیت­بدنی و ورزش (موانع و راهکارها) 48

2-3) پیشینه­ی پژوهش50

2-3-1) پژوهش‏های داخلي50

2-3-2) پژوهش­های خارجی57

2-4) جمع­بندی فصل66

منابع217

 

مقدمه

«تحقيق» و «پژوهش» يكي از عمده‌ترين عوامل رشد و توسعه­ی جوامع بشري است. متأسفانه با بررسي تحقيقات انجام شده در ايران و مقايسه­ی كمي و كيفي آن­ها با كشورهاي توسعه‌يافته و در حال توسعه، اختلاف قابل توجهي از نظر شاخص‌هاي تحقيق ديده مي‌شود(دندار و لوییز[1]،1998). انجام تحقیقات و استفاده از یافته‌های پژوهشی بسان مغزی متفکر و توانمند، مدیریت دانشگاه را در تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی یاری می‌رساند. هدف اصلی از انجام تحقیقات در دانشگاه‌ها و صرف بودجه‌های پژوهشی و به‌کارگیری نیروی انسانی، بهبود کیفیت، کمک به تصمیم‌گیری مناسب، افزایش بهره‌وری و کارآیی سازمانی، اتخاذ راهبردهای مناسب، حل مشکلات و کارآفرینی است.

از این منظر پایان نامه به عنوان نتیجه­ی یک کار تحقیقاتی مورد توجه مخاطبان خود می باشد و توجه به کمیت و کیفیت آن­ها امری ضروری است و در واقع يكي از منابع مهم و با ارزش اطلاعات مي­باشند كه به ويژه براي استفاده در كتابخانه‌هاي دانشگاهي از اهميت خاصي برخوردارند. پايان نامه تصويري است از قالب مورد پذيرش دانشگاه در ارائه­ی نتايج يك پژوهش می­باشد. بررسي موضوعات پايان­نامه در يك مقطع زماني بيانگر خط سير پژوهش دانشگاهي در همان مقطع است. پایان­نامه­ها از بُعد اجتماعی می­توانند با انجام پژوهش­های کاربردی، حل مشکلات و مسائل مبتلا به جامعه در ابعاد مختلف را بر عهده گیرند.

بخش­های اصلی فصل دوم را مطالعات نظری و پژوهشی و ادبیات تحقیق تشکیل می­دهند. در قسمت اول، مبانی نظری تحقیق با استفاده از منابع و مآخذ مختلف مورد بررسی قرار می­گیرد؛ قسمت دوم نیز شامل نتایج تحقیقات انجام گرفته در داخل و خارج کشور در رابطه با بررسی و ارزیابی پایان­نامه­ها می­باشد.

با وجود این که در رابطه با پژوهش حاضر پیشینه­های زیادی به خصوص در ارتباط با رشته­ی تربیت­بدنی و علوم ورزشی در داخل و خارج از کشور وجود ندارد، با این حال تلاش شده است تا تحقیقاتی را که مرتبط با تحقیق مورد نظر بوده و به نوعی در رابطه با پایان­نامه­ها هستند، در این قسمت مطرح شوند.

2-2) مبانی نظری

2-2-1) تحقیق چیست؟

تحقیق ‌از نظر لغوی، یعنی رسیدگی کردن و به کُنه مطلبی پی بردن. واژه­ی تحقیق ‌از زبان عربی گرفته ‌شده ‌است و در فرهنگ معین به معنای درست کردن، رسیدن، بر رسیدن، پژوهش، رسیدگی، بررسی، مطالعه، حقیقت و واقعیت (فرهنگ فارسی، ذیل واژه ‌تحقیق). تحقیق کوشش منظمی است که به منظور پاسخگویی به ‌یک ‌یا چند سؤال داده شده ‌است(بازرگان، 1382).  خواجه نوری(1392) در کتاب روش تحقیق، تحقیق را بدین صورت تعریف می‌نماید: «مجموعه ‌اقداماتی که به کمک مشاهدات در جهان ظاهری برای کشف قسمتی از مشخصات جهان حقیقی انجام می‌گیرد».

طبق یک تعریف کلاسیک نیز تحقیق عبارت است از نوعی فعالیت آگاه­‌ساز، پرسشگرانه‌ و چراجویانه برای دستیابی به پاسخ‌هایی مطلوب در خصوص موجودیت پدیده‌ای، امری یا حدوث حادثه‌ای و بالاخره شناخت و تفسیر ارتباط موجود بین عوامل مؤثر در کنش‌ها و واکنش‌ها از دیدگاه­های مختلف است. دایره‏‎‏المعارف علوم‌ اجتماعی (1380)، تحقیق را این­گونه ‌تعریف می‌کند: «تحقیق، فعالیت فشرده‌ای ‌است که مستلزم کشف ‌اطلاعات جدید یا کشف روابط جدید در یک نظریه به منظور تعمیم دادن نتایج آن است. تاکمن[2]، (1972) تحقیق را کوششی ‌نظام‌مند به ‌منظور فراهم کردن پاسخ به تعدادی سؤال تعریف ‌می­کند. از نظر دلاور (1390)، تحقیق‌ مجموعه فعالیت­های منظمی ‌است که هدف آن کشف حقیقت یا رسیدن از علم ‌اندک به علم بیشتر است، خواه با آزمایش صرف و خواه با روش‌های دیگر و یا کاربرد روش علمی برای حل یک مسئله را تحقیق گویند(اسحاقیان،1382).

 

فهرست منابع

  1. اسحاقیان، مهدی(1382). می­خواهم پژوهشگر شوم. نشر نوشته، اصفهان.
  2. افتخاری، یحیی. رضائیان، محسن. زارع بیدکی، محمد. عرب شاهی پاریزی، عابد(1392). بررسی وضعیت انتشار مقاله از پایان نامه های دفاع شده در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در فاصله سال­های 1386-1372. مجله دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان،دوره 12، شماره 7، ص544-531.
  3. امیری، رضا(1381). پژوهش علمی و موانع آن در ایران. فرهنگ پژوهش. شماره 100، ص 53-52.
  4. ایزاک، استفان(1996). راهنمای تحقیق و ارزشیابی در روانشناسی و علوم تربیتی. ترجمه علی دلاور، چاپ اول (1376). تهران: انتشارات ارسباران.
  5. بازرگان، عباس(1382). ارزیابی عملکرد پژوهشی وزارت آموزش و پرورش. پژوهش نامه آموزش، شماره 14، پژوهشکده تعلیم و تربیت.
  6. برینکرهوف، رابرت (1999). راهنمایی عملی برای مربیان و کارشناسان آموزش و کارورزی. ترجمه یدالله مهرعلی زاده، چاپ اول(1379)، تهران، انتشارات جلوه
  7. بست، جان(1983). روش های تحقیق در علوم تربیتی و رفتاری. ترجمه حسن پاشا شریفی و نرگس طالقانی، چاپ نهم (1381)، انتشارات رشد، تهران.
  8. بست، جان(2006). روش های تحقیق در علوم تربیتی و رفتاری. ترجمه حسن پاشا شریفی و نرگس طالقانی، چاپ دهم(1384)، انتشارات رشد، تهران.
  9. بسطامی، مسعود(1384). نخستین کنگره بین المللی نهضت تولید علم. جنبش نرم افزاری و آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی، تهران.
  10. بهادری، لیلا. بنی اقبال، ناهید(1392). میزان انطباق توصیفگرهای نمایه سازی و کلید واژه های پایان نامه های رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اصلاحنامه پزشکی فارسی و MESH. فصلنامه دانش، سال هفتم، شماره 24، ص 68-54.
  11. پاریاد، رحمان. نصر، احمد رضا. لیاقتدار، محمد جواد(1383). بررسی موانع ساختاری پژوهش در بین اعضای هیات علمی گروه های آموزشی و علوم انسانی دانشگاه های اصفهان و منطقه غرب کشور. مجموعه مقالات آموزش عالی و توسعه پایدار، جلد دوم، تهران، موسسه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، ص 258-233.
  12. حاجی زاده، ابراهیم. اصغری، محمد(1390). روش ها و تحلیل­های آماری با نگاه به روش تحقیق. انتشارات جهاد دانشگاهی، تهران.
  13. حافظ نیا، محمدرضا(1388). مقدمه ای بر روش تحقیق. انتشارات سمت، تهران.
  14. حری، عباس (1378). بررسی وضع پیشینه در پایان نامه های کارشناسی ارشد دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی. اطلاع رسانی نگرش ها و پژوهش ها، نشر کتابدار، تهران.
  15. حری، عباس(1371). طرح های تحقیقاتی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته کتابداری و اطلاع رسانی، دانشگاه تهران.
  16. خبیری، محمد. بشارتی، مینا. آشوری، نرگس. رضوانفر، مریم(1390). تحلیل استنادی مآخذ رساله های دکتری و پایان نامه های کارشناسی ارشد دانشکده تربیت بدنی دانشگاه های تهران در سال های 1386 و 1387. مدیریت ورزشی، شماره 9، ص123 -109.
  17. خدادوست، مصطفی(1385). بررسی تحلیل محتوایی پایان نامه های دوره کارشناسی ارشد دانشکده تربیت بدنی دانشگاه شهید چمران اهواز از سال 1380 تا 1384. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده تربیت بدنی، دانشگاه شهید چمران اهواز.
  18. خلجی، حسن. کشتی دار، محمد(1381). بررسی کمی پایان نامه های تربیت بدنی مراکز آموزش عالی کشور از سال 1378-1357. فصل نامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، شماره 24-23، ص 118-97.
  19. خواجه نوری، عباسقلی(1392). روش تحقیق. انتشارات دانشگاه تهران، تهران.
  20. دلاور، علی(1390). روش تحقیق در روان شناسی و علوم تربیتی. نشر ویرایش، تهران.
  21. ذاکر صالحی، غلامرضا (1389). سوءرفتار علمی جنبه های اجتماعی و حقوقی. چاپ اول، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی فصلنامه آموزش مهندسي ايران، شماره 40، زمستان 1387 ص 25-29.
  22. رضا خانی مقدم، حامد. شجاعی زاده، داود. نبی اللهی، عبدالاحد. معز سهیلا(1390). تحلیل محتوای پایان نامه های آموزش بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی تهران، تربیت مدرس و علوم پزشکی ایران در سال های 1389-1349. مجله پیاورد سلامت، دوره 5، شماره 1، ص 90-80.
  23. زرشناس، لادن. شقاقیان، سهیلا. مومنی­دانایی، شهلا. طباطبایی، سید حمید رضا(1391). کیفیت روش شناسی پایان نامه های دکترای عمومی دندانپزشکی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، دوره 12، شماره 3، ص209-202.
  24. زندیان، فاطمه. آشوری، نرگس(1388). بررسی میزان سازگاری استناد های پایان نامه های رشته بدنی دانشگاه تهران در سال های 85-81 با موجودی کتابخانه و تولیدات علمی اعضای هیات علمی. مدیریت ورزشی، شماره 3، ص 165-151.
  25. ساروخانی، باقر(1380). دایره المعارف علوم اجتماعی. انتشارات کیهان، تهران.
  26. سیاری، علی اکبر(1373). تحلیلی بر مشکلات و تنگناهای آموزش عالی ایران. فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، شماره 5، ص 46-19.
  27. سیدین، سید مهرداد. باب الحوائجی، فهیمه(1388). تحلیل محتوای پایان نامه های کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد های تهران شمال، علوم و تحقیقات تهران، علوم و تحقیقات اهواز و همدان در سال های 1386- 1372. پیام کتابخانه، دوره 15، شماره 1، ص121-95.
  28. شریفی، مسلم. میردار هریجانی، شادمهر. سان عسکری، بابی(1391). تحلیل توصیفی مقاله های نشریات علمی پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی طی سال های 1388-1384. مدیریت ورزشی، شماره 12، ص 85-61.
  29. شکفته، مریم. اکبری، فرشته(1387). تحلیل محتوای پایان نامه های گیاهان دارویی دانشکده های دارو سازی در سال های 1385-1377 و تعیین میزان تبدیل پایان نامه به مقاله. فصل نامه گیاهان دارویی، دوره 1، ص 146-140.
  30. شلتوت، شیخ محمود(1343). سیری در تعالیم اسلام. ترجمه سید خلیل خلیلیان، انتشارات الهام، چاپ اول، ص 122-115.
  31. صادقی، تابنده. نوحی، عصمت. قهرمانیان، اکرم(1390). ارزشیابی ساختار و رعایت نگارش علمی پایان نامه های کارشناسی ارشد پرستاری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان. مجله دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ویژه نامه، دور 10. ص 102-91.
  32. صمدی، ثریا (1382). بررسی میزان آشنایی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری رشته های علوم پایه دانشگاه تبریز با منابع مرجع تخصصی. فصلنامه کتاب، شماره 53، ص 70-63.
  33. طالبی، رویا (1377). توصیف پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه های دولتی از سال 1375-1356. دانشگاه تربیت معلم، تهران.
  34. ظهور، علی رضا. فکری، علی رضا(1382). موانع پژوهش از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، فصلنامه پایش. شماره 2، ص120-113.
  35. عبادی، غلامحسین(1381). جزوه روش تحقیق در علوم انسانی. دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز.
  36. علیزاده، محمد حسین. سیاه کوهیان، معرفت( 1379). تعیین اولویت های پژوهشی در بخش تربیت بدنی و علوم ورزشی. چکیده مقالات چهارمین همایش ملی تربیت بدنی و علوم ورزشی، رشت.
  37. علیشیری، غلامحسین. فخر جهانی، فرهاد. رخساری زاده، حمید. میر، سید محمد. حلی ساز، محمد تقی.حسینی،سید مرتضی(1389). ارزیابی پایان نامه های فارغ التحصیلان پزشکی یکی از دانشگاه های علوم پزشکی از نظر اصول نگارش. مجله طب نظامی، دوره 12، شماره 2، ص 79-75.
  38. فیروزآبادی، سید احمد. پیری، صدیقه. حسینی، سید رسول. سلمانوندی، شاپور(1392). بررسی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری رشته های مرتبط با موضوعات روستایی در دانشگاه تهران(1390-1379). مجله توسعه روستایی، دوره 5، شماره 1، ص 88-67.
  39. قاضی زاده، سهیلا (1376). عناوین پایان نامه های مراکز علمی کشور تا پایان سال 1376.: آموزشکده تربیت بدنی سازمان تربیت بدنی، تهران.
  40. کلاهدوزان، اکبر. معینی، منصوره. پایی، احمد. عسگری، غلامرضا. ذوالفقاری، بهزاد(1383). بررسی توزیع فراوانی عدم رعایت اصول نگارش فارسی در پایان نامه­های کارشناسی­ارشد ناپیوسته و دکتری دانشکده­های پزشکی و داروسازی در سال 79-1378. مجله مدیریت و اطلاعات در بهداشت و درمان، سال اول، شماره 2، ص 56-50.
  41. کلاهی، علی اصغر. فرسار، احمد رضا. مولوی نجومی، مرضیه. کلاهی، سوسن. ملک افضلی، حسین(1382). مقایسه کیفیت پایان نامه های دکتری عمومی پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سال های تحصیلی 1371-1370 و 1378-1377. مجله حکیم، دوره 6، شماره 2، ص 17-11.
  42. کوه بمی، ژاله. عزیزی، فریدون. ولایی، ناصر. رضایی، منصور. مهربان، بهمن. کهریزی، مهوش(1385). وضعیت شاخص های روش تحقیق در پایان نامه های دکتری عمومی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه(1384-1367). مجله بهبود، سال 10، شماره 2، ص 186-177.
  43. گال، مرویت. بورک، والتر. گال، جویس(2003). روش های تحقیق کمی و کیفی در علوم تربیتی و روانشناسی. ترجمه ی احمد رضا نصر و همکاران، 1384، انتشارات دانشگاه شهید بهشتی، تهران.
  44. گودرزی، محمود. بشارتی، مینا. رضوانفر، مریم(1390). بررسی و مقایسه پیشینه ها در رساله ها و پایان نامه های دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران در سال 1389 به تفکیک چهار گروه آموزشی و دانشکده. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، شماره 5، ص 62-53.
  45. محمدی بازنشین، حامد (1384). بررسی ساختار و تحلیل محتوای مجلات منتشر شده کیهان ورزشی و دنیای ورزش در سال 1383. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده تربیت بدنی، دانشگاه شهید چمران اهواز.
  46. منتخب، فروغه. عطایی، زهرا. صافی زاده، حسین(1388). میزان رعایت استانداردهای ایزو 7144 و عناصر تحقیق در پایان نامه های دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی کرمان بین سال 83-78. مجله گام­های توسعه در آموزش­پزشکی، دوره 6، شماره 1، ص 65-57.
  47. منصوریان، یزدان(1392).تسلیم ناخواسته، آسیب های پژوهش های دانشگاهی. کلیات، سال16، شماره 5، ص 7-3.
  48. منصوریان، یزدان. علی پور، امید(1392). تحلیل موضوعی و روش شناختی پایان نامه های کارشناسی ارشد علوم اجتماعی در دانشگاه گیلان(1376-1388). مجله علوم اجتماعی، شماره 61، ص 79-70.
  49. موحدی زاده، مرتضی(1393). تأثیر فیلم تبلیغاتی خیرخواهانه بر میزان اوکسی توسین خون و میزان بخشش ورزشکاران در مقایسه با غیر ورزشکاران. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده تربیت بدنی، دانشگاه مازندران.
  50. میزانی، مهران. خبیری، محمد. سجادی، سید نصراله(1390).بررسی توانایی های دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و کیفیت راهنمایی استادان در نوشتن پایان نامه. فصل نامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، شماره 61، ص 134-111.
  51. میزانی، مهران. خبیری، محمد. هنری، حبیب. سجادی، سید نصراله(1392). بررسی مشکلات تدوین پایان نامه کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی در دانشگاه های منتخب. مدیریت ورزشی، شماره 16، ص 169-149.
  52. نادری، عزت الله. سیف نراقی، مریم(1391). روش های تحقیق و چگونگی ارزشیابی آن در علوم انسانی با تاکید بر علوم تربیتی. انتشارات ارسباران، تهران.
  53. نصیر زاده، غلامرضا(1378). نگاهی اجمالی به مقوله تحقیقات در برنامه اول و دوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور. مجموعه مقالات همایش سراسری مراکز تحقیق و توسعه منابع کشور. تهران: سازمان صنایع، معاونت پژوهشی و فناوری. دفتر پژوهش های صنعتی.
  54. نوربخش، مهوش (1382). مدیریت و برنامه ریزی در سازمان های ورزشی. جزوه درسی، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه شهید چمران اهواز.
  55. نیک سیرت، مسعود. بدری، سیدعلی(1392).بررسی روند موضوعی پایان نامه/رساله های رشته جغرافیا و برنامه ریزی روستایی 1388-1379. پژوهش های جغرافیای انسانی، دوره 45، شماره 3، ص 76-55.
  56. وحیددستجردی، الهه. بدیعی، محمدرضا. نامداری، مهشید. مهدیان، مینا(1391). میزان صحت اصول نگارش مواد و روش ها در پایان نامه های عمومی و تخصصی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ابتدای سال 88 تا پایان نیمه اول سال 1390. مجله دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دوره 30، شماره 1، ص 75-65.
  57. Abdoulaye, Haba. (2002). Research Trends in Humanities: An Analysis of Masters Theses at the International Islamic University Malay sis. Malaysian Journal of Library and Information Science Review.9 (1):59-68.
  58. Adelman, C. (1993). Kurt Lewin and the origins of action research. Educational action research, 1(1), 7-24
  59. Arkenauc Diez C, , Meyer WF. (2000). The German medical dissertation – time to change. Acad Med. 75(8):861-3.
  60. Best, J. W., Kahn, J. V. (2006) Research in education. Pearson. USA.
  61. Brause r s (2000). writing your doctoral dissertational: invisiblerules for success chang p.1. hsieh p.n (1997). Agualitative review doctoral dissertation on management in taiwan. Higher education 33 115- 136
  62. Campbell, A. (2010). Oxytocin and human social behavior. Personality and Social Psychology Review, 14(3), 281-295
  63. Dimitroff, A. (1992). Research in health sciences library and information science: a quantitative analysis. Bulletin of the Medical Library Association, 80(4), 340.
  64. Dornyei, Z. (2007) Research methods in applied linguistics. Oxford University Press. Oxford, UK.
  65. Dundar, H., & Lewis, D. R. (1998). Determinants of research productivity in higher education.Research in Higher Education, 39(6), 607-631.
  66. Fosu, V. K., & Alemna, A. A. (2006). An analytical study of masters dissertations on the Balme Library, University of Ghana, Legon. African journal of library, archives and information science, 16(2), 71-78.
  67. Higginson, I., & Corner, J. (1996). Postgraduate research training: the PhD and MD thesis. Palliative medicine, 10(2), 113-118.
  68. Horton, E. G., & Hawkins, M. (2010). A content analysis of intervention research in social work doctoral dissertations.Journal of evidence-based social work,7(5), 377-386.
  69. Khodadoost, M., Heidarinejad, S., Ebadi, G., Mehdipoor, A., & Bashbarat, Z. D. (2011). A survey of content analysis of MS’s thesis: descriptive characteristics and norms of ISO 9002 for writing.Procedia-Social and Behavioral Sciences,15, 2400-2405.
  70. Lee, C. K. (2003). A scientometric study of the research performance of the Institute of Molecular and Cell Biology in Singapore. Scientometrics, 56(1), 95-110.
  71. Lee, N. J. (2010). Preparing for thesis and viva: some practicalities: Nancy-Jane Lee discusses some of the processes and considerations involved in writing a PhD thesis and giving a viva at its conclusion. Nurse researcher, 17(3), 52-59.
  72. Lin, P.-Y., Grewal, N. S., Morin, C., Johnson, W. D., & Zak, P. J. (2013). Oxytocin increases the influence of public service advertisements. PLoS One, 8(2), e56934
  73. Loomis, M. E. (1985). Emerging content in nursing: An analysis of dissertation abstracts and titles: 1976-1982. Nursing research, 34(2), 113-119.
  74. López‐Muñoz, F., Alamo, C., Rubio, G., García‐García, P., Martín‐Agueda, B., & Cuenca, E. (2003). Bibliometric analysis of biomedical publications on SSRI during 1980–2000. Depression and anxiety, 18(2), 95-103.
  75. Mackey, A., Gass, S. M. (2012) Research methods in second language acquisition. Wiley-Blackwell. 68, 147.
  76. Mauch, J., & Park, N. (2003).Guide to the successful thesis and dissertation: A handbook for students and faculty(Vol. 62). CRC Press.
  77. McCullick, B., Belcher, D., Hardin, B., & Hardin, M. (2003). Butches, bullies and buffoons: Images of physical education teachers in the movies. Sport, Education and Society, 8(1), 3-16.
  78. Mondello, M. J., & Pedersen, P. M. (2003). A content analysis of the Journal of Sports Economics. Journal of Sports Economics, 4(1), 64-73.
  79. Murray, R. (2011). How to write a thesis. Open University Press – McGraw Hill. New York, USA.
  80. Pedersen, P. M., Whisenant, W. A., & Schneider, R. G. (2003). Using a content analysis to examine the gendering of sports newspaper personnel and their coverage. Journal of Sport Management, 17(4), 376-393.
  81. Pietilä, A. M. (1990). Analysis of doctoral theses in nursing science produced in Finland in the years 1982-1987]. Hoitotiede, 2(2), 158-164.
  82. Scriven, (1967). The Methodologe of Evaluation. In R.E Stake (ED), Curriculum Evaluation, AERA Monograph Series on Evaluation. 1, Chicago: Rand Mc Nally.
  83. Silver Wallace, L., & Leenders, N. (2004). Content analysis of prime-time television coverage of physical activity, 1970–2001. American journal of preventive medicine, 26(2), 130-134.
  84. Stufflebeam, D, Foley, W, J. Gephart, E, G. Hammand, R, L. Merrima, H, O. Provus, M, M. (1971). Educational evaluation & decision making. Itasca, IL: Peacock
  85. Tuchman, Bruce, W. (1972). Conducting Educational Reserch, University, in the U.S.A,
  86. Walsdorf, & K. Lynn, S., Hardin, M., (2004). Selling (out) the Sporting Woman: Advertising Images in Four Athletic Magazines. Journal of Sport Management, 18(4).335-349.
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مبانی نظری و پیشینه پژوهشی مدیریت ورزشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *