پرسشنامه بررسي رابطه تمايزاخلاقي شركت و فروش محصولات ازديدگاه مصرف كنندگان

نوع فایل
word
حجم فایل
35 کیلوبایت
تعداد صفحه
11
دسته بندی
تعداد بازدید
285 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین پرسشنامه بررسي رابطه تمايزاخلاقي شركت و فروش محصولات ازديدگاه مصرف كنندگان می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحا فایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود پرسشنامه بررسي رابطه تمايزاخلاقي شركت و فروش محصولات ازديدگاه مصرف كنندگان

این پرسشنامه در قالب word و در 11 صفحه و 22 گویه، قابل ویرایش، شامل: توضیحات جدول توصیف نمره گذاری متغیر عادت های خواندن ضریب پایایی پرسشنامه عبارات پرسشنامه

مقدمه

در اين فصل روش انجام تحقيق بررسي مي شود. بدين منظور ابتدا فرضيه هاي تحقيق و سپس با توجه به فرضيه ها، مدل پژوهش، جامعة آماري بيان مي شود. آن گاه با توجه به سوالات و فرضيه هاي تحقيق، روش تجزيه و تحليل داده هاو در پايان متغيرهاي پژوهش مورد بررسي قرار مي گيرند.

2-3 فرضيه هاي پژوهش

با توجه به سؤالات پژوهش كه در فصل اول بيان شد، فرضيه ها به صورت زير مطرح مي گردند:

فرضية 1: ” تمايز اخلاقي شركت انگيزة مصرف كننده را افزايش مي دهد”.

فرضية 2: “تمايز اخلاقي شركت، تمايل مشتري را براي پرداخت هزينة بالاتر افزايش مي دهد.”

فرضية 3:” تمايز اخلاقي شركت، باعث ايجاد مزيت رقابتي مي شود.”

و با توجه به سه فرضية بالا:

فرضية 4:”تمايز اخلاقي شركت، فروش محصولات را بالا مي برد.”

3-3مدل پژوهش

اين پژوهش سعي دارد رابطة بين وجود تمايز اخلاقي شركت و فروش محصولات را مورد بررسي قرار دهد. براي جمع آوري اطلاعات مورد نياز در قسمت پيشينة نظري پژوهش، از شيوة كتابخانه اي استفاده شده است. از لحاظ هدف تحقيق، اين پژوهش از نوع كاربردي، از بعد توجه به زمان گذشته نگر و از لحاظ توجه به نتايج آن، نتيجه گرا مي باشد. همچنين اين پژوهش از نظر جمع آوري داده ها از نوع توصيفي و درميان انواع روش هاي توصيفي، از نوع تحقق همبستگي مي باشد كه به صورت بررسي موردي انجام گرفته است.

بطور خلاصه مي توان گفت وجود تمايز اخلاقي شركت، باعث بالا رفتن انگيزه مصرف كننده و در نتيجة آن افزايش تمايل مشتري به پرداخت هزينة بالاتر مي شود كه در نهايت منجر به افزايش فروش محصولات مي گردد. لذا مسير نظري پژوهش را مي توان به صورت رابطة زير بيان نمود.

متغیرهای وابسته (فرعي)

تمايزاخلاقي شركت

 

افزايش‎تمايل

‎مشتري‎براي‎پرداختت هزينه بالاتر

افزايش فروش محصولات
كسب مزيت رقابتي
افزايش انگيزه مصرف‎كننده
متغيرمستقل
متغيروابسته (اصلي)

پس به صورت آماري مي توان مدل پژوهش حاضر را به صورت تابع زير در نظر گرفت:

Y=f(y1,y2,y3)

X0=تمايز اخلاقي شركت

y1=انگيزه مصرف كننده

y2=  تمايل مشتري براي پرداخت هزينه بالاتر

y3=مزيت رقابتي

4-3 جامعه آماري و نحوه نمونه گيري

جامعة آماري اين پژوهش مصرف كنندگان فروشگاههاي زنجيره اي ايران طيطو در تهران هستند. اين فروشگاه داراي 10 شعبه در تهران مي باشد. از بين اين شعب، 4 شعبه پراكنده در مناطق مختلف در سطح تهران، بطور تصادفي انتخاب گرديد. نمونه گيري از فروشگاه ها به گونه اي انجام گرفت كه اطمينان حاصل شود نمونه نمايندة جامعه است. نمونة آماري پژوهش از بين مصرف كنندگان 4 شعبه به صورت تصادفي انتخاب شد. بنابراين روش نمونه گيري در اين پژوهش روش دومرحله اي تصادفي طبقه بندي شده مي باشد. بدين ترتيب كه ابتدا حجم نمونه با استفاده از رابطة كوكران محاسبه شد. سپس بر اساس توزيع جامعه آماري در بين فروشگاهها، حجم نمونه به تناسب ميزان متوسط مشتريان روزانه بين آنها تخصيص داده شد.

حجم نمونة آماري با استفاده از فرمول كوكران و از رابطة زير تعيين گرديد:

در اين رابطه:

Z: مقدار متغير نرمال متناظر با سطح اطمينان

P: درصد تجانس در پاسخگويي به سوالات (5/0)

q: 1-p

e: سطح مورد قبول خطا (06/0)

n: حجم نمونه آماري

با جايگزيني مقادير فوق در رابطه كوكران تعداد 267 مشتري بعنوان نمونه انتخاب گرديد:

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرسشنامه بررسي رابطه تمايزاخلاقي شركت و فروش محصولات ازديدگاه مصرف كنندگان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *