پرسشنامه خودکارآمدی عمومی شرر

نوع فایل
word
حجم فایل
16 کیلوبایت
تعداد صفحه
4
دسته بندی
تعداد بازدید
251 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین پرسشنامه خودکارآمدی عمومی شرر می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحا فایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود پرسشنامه خودکارآمدی عمومی شرر

این پرسشنامه در قالب word و در ۴ صفحه و 24 گویه، قابل ویرایش، شامل: توضیحات جدول توصیف نمره گذاری متغیر عادت های خواندن ضریب پایایی پرسشنامه عبارات پرسشنامه

مقدمه

در این فصل به شرح و بررسی روش پژوهش، جامعه آماری، نمونه و روش نمونه گیری، ابزار گرد آوری اطلاعات و روش های استفاده شده جهت توصیف و تحلیل داده ها می پردازیم.

3-1. روش پژوهش

این پژوهش  به لحاظ هدف از نوع پژوهش های کاربردی و به لحاظ نحوه جمع آوری داده ها از نوع شبه آزمایشی و طرح پیش آزمون-پس آزمون با گروه کنترل می باشد که در آن سعی شده است تا اثر بخشی مصاحبه انگیزشی بر بهبود خودکارآمدی، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کم پیشرفت مورد بررسی قرار گیرد.

3-2. جامعه آماری

جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانش آموزان دبیرستانی پسر شهر ارومیه در سالتحصیلی 89-90می باشد. دلیل انتخاب این مقطع به عنوان جامعه آماری این است که این مقطع دوره حساسی از نظر ادامه تحصیل و آینده دانش آموزان و بخصوص دانش آموزان کم پیشرفت می باشد. همچنین انجام  مصاحبه انگیزشی با دانش آموزان این دوره به دلیل وضعیت شناختی و روانی آنان راحت تر  می باشد(بوتلر، 2009). همچنین بنا به گفته مویر (2000) دانش آموزان مدارس متوسطه در بهترین سن برای تغییر الگوهای عملکرد تحصیلی و نگرش به مدرسه هستند.

3-3. نمونه آماری و روش نمونه گیری

نمونه مورد مطالعه دراین پژوهش شامل 32نفر از دانش آموزان پسر سال اول دبیرستان می باشد که به صورت روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای چند مرحله ای  انتخاب شدند، برای انتخاب نمونه ابتدا به صورت تصادفی از بین نواحی دوگانه آموزش و پرورش ارومیه، ناحیه یک انتخاب و از بین مدارس این ناحیه نیز دو مدرسه به طور تصادفی انتخاب شدند و از هر مدرسه نیز 16 نفر دانش آموز کم پیشرفت انتخاب شدند که جمعا تعداد نمونه 32 نفر می شود که این تعداد به صورت تصادفی در دو گروه جای گرفتند و یکی از گروه ها به طور تصادفی گروه آزمایش و گروه دیگر  گروه گواه نام گرفتند. ملاک های ورود به پژوهش:1) جنسیت مذکر2 )ضریب هوشی در سطح متوسط به بالا3)داشتن خانواده دو والدینی4) معدل زیر دوازده 5) نمره زیر 10 در دروس اصلی بود.

3-4. ابزارهای اندازه گیری

در این پژوهش سه متغیر خودکارآمدی، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی مورد بررسی قرار گرفت که ابزار های مربوط به هر کدام در زیر معرفی می شود.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرسشنامه خودکارآمدی عمومی شرر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *