با سحافایل در خدمت شما هستیم با «نمونه قرارداد پشتيبانی نرم افزار جامع بيمارستان» که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.
فهرست محتوا
قرارداد چیست؟
قرارداد یا عقد به توافق دو اراده ضروری در جهت ایجاد یک اثر حقوقی را گویند. به عبارت سادهتر هرگاه جهت به وجود آمدن یک اثر حقوقی همچون خرید (بیع)، اجاره و نظایر آن، نیاز به تلاقی و تراضی ضروری دو اراده باشد، عقد محقق میگردد. با این تعریف ماهیاتی چون وصیت تملیکی، وکالت، هبه و دیگر ماهیاتی که قبول قابل در آن قبول ضروری یا قبول عقدی نیست، از تعریف و شمول عقد خارج میشوند.
بسیاری از افراد همواره برای نوشتن قرارداد با مشکل نحوه نگارش آن روبرو هستند و ممکن است قراردادی را به اشتباه تنظیم نمایند. نمونه قرار داد ها در هر زمینه به افراد کمک می کند تا در زمان عقد قرار داد بتوانند از آن به عنوان الگو استفاده نمایند و آن را مطابق با آنچه در نظر دارند تغییر دهند.
بخشی از محتوای فایل:
موضوع قرارداد :
پشتيباني ، رفع خطاهاي احتمالي نرم افزار ، ايجاد تغييرات موردنياز براي عملكرد درست و به روز رساني نرم افزار ثبت الكترونيكي پرونده بيمار محصول شركت
چارچوب خدمات پشتيباني :
خدمات پشتيباني به معني حفظ و نگهداري سيستمهاي نرم افزاري نصب شده است ، به گونه اي كه سيستم بر اساس آخرين دستورالعملهاي كشوري در زمينه تعرفه ها ، كارانه و صورتحساب بيمه ها بدون وقفه به عملكرد صحيح خود ادامه دهد.
موارد پشتيباني :
3-1 رفع اشكالات نرم افزاري :
3– 1 – 1 خطاي برنامه نويسي مانند Run Time Error
3– 1 – 2 محاسبه غلط اطلاعات در برنامه و گزارشات
3– 1 – 3 ذخيره سازي و بازيابي غلط اطلاعات در برنامه كه به خطاي كاربر در هنگام درج اطلاعات مربوط نباشد
3– 1 – 4 عدم امكان ارائه گزارش درست در چارچوب برنامه ها به سازمانهاي قانوني مانند سازمانهاي طرف قرارداد، بيمه تامين اجتماعي مطابق با قوانين اين سازمانها در زمان قراداد پشتيباني نرم افزار .
3– 1 – 5 اشتباه در صورت حساب بيماران ، كاركرد پزشكان ، قبض صندوق درآمد واحدهاي مختلف بيمارستان كه بعلت خطاي كاربري و يا عدم درج كامل اطلاعات نباشد.
3– 2 پشتيباني سرورها :
3 – 2 – 1 سيستم عامل سرورها و نرم افزارهاي جانبي
3 – 2 – 2 درصورت بروز اشكال مربوط به تنظيم سرورها به نحوي كه روند كار سيستم با اشكال مواجه شود، كارشناسان شركت با هماهنگي مسئول انفورماتيك كارفرما به بررسي اشكال پرداخته درصورتيكه اشكال مربوط به شبكه يا سخت افزار باشد مراتب به اطلاع نماينده انفورماتيكي بيمارستان خواهدرسيد. در غيراينصورت كارشناس شركت به محل اعزام مي گردد.
با خرید این فایل با فرمت word و قابل ویرایش، می توانید به راحتی قرارداد خود را تنظیم کنید.
- به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.