پرسشنامه بررسی عوامل موثربر تعهد مشتری در بانکداری الکترونیک برازش مدل تعهد رابطه اعتماد

نوع فایل
word
حجم فایل
22 کیلوبایت
تعداد صفحه
6
دسته بندی
تعداد بازدید
305 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر تعهد مشتری در بانکداری الکترونیک می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحا فایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود پرسشنامه بررسی عوامل موثربر تعهد مشتری در بانکداری الکترونیک

این پرسشنامه در قالب word و در ۶ صفحه و 30 گویه، قابل ویرایش، شامل: توضیحات جدول توصیف نمره گذاری متغیر عادت های خواندن ضریب پایایی پرسشنامه عبارات پرسشنامه

1-3-مقدمه

در این فصل نوع روش تحقیق بکار رفته معرفی شده ، جامعه ونمونه آماری تعربف شده و حجم  جامعه و نمونه بر آورد شده در جدول های جداگانه آورده شده است. بعد از آن ابزار های اندازه گیری معرفی وبه میزان ونحوه محاسبه روایی وپایایی آ نها اشاره شده است. و در نهایت روش های تحلیل داده  وقلمرو پژوهش در زمینه های مختلف مورد بحث قرار گرفته است.

2-3-روش پژوهش

روش مورد استفاده در این پژوهش از نظر روش توصیفی واز نظر هدف ،کاربردی می باشد.

3-3- جامعه ونمونه آماری

1-3-3- جامعه آماری

جامعه آماری در این پژوهش شامل مشتریانی اصلی بانک سپه هستند که در نیمه دوم سال 1391 از خدمات بانکداری الکترونیک شعبات بانک سپه استان آذربایجان شرقی بهره مند شده اند.تعداد این مشتریان بر اساس گزارش کار شناسی بخش خدمات الکترونیکی این بانک حدود 2000 نفر می باشد.

2-3-3- نمونه آماری

الف -حجم نمونه : تعداد نمونه آماری در این پژوهش بر اساس جدول مورگان 322 نفر بر آورد گردیده است.

ب- روش نمونه گیری :  نظر بر اینکه جامعه مورد مطالعه از نظر متغیر های جنسیت ,سابقه استفاده از خدمات الکترونیکی و تحصیلات ؛ در طبقات مختلف جای گرفته اند ، بنابراین برای انتخاب حجم نمونه بر آورد شده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای  بصورت چند مرحله ای استفاده شده است.

4-3- ابزار گرد آوری داده های پژوهش

ابزار گرد آوری داده های پژوهش مورد نظر پرسشنامه استاندارد شده ای است که برای اولین بار توسط کاسیم و همکارانش[1] در سال 2006 در کشور قطر به کار رفته است. این پرسشنامه حاوی 30 سوال است که هر دسته از سئوالات برای اندازه گیری 6 متغیر اصلی این پژوهش مورد بررسی قرار می گیرد.این ابزار بطور موازی به فارسی ترجمه شده و مورد استفاده قرار گرفته است.گویه های پرسشنامه بر اساس سنجش متغیر های مورد بررسی به شرح زیر می باشد:

شاخص های موجود و گویه های ناظر بر آن ها در این ابزار عبارتند از :

  • شاخص ارزش های مشترک (سوال 1 ،2 ، 3 ،20 ، 21،22 و 26 )
  • شاخص رفتار فرصت طلبانه (سوال 4 ،5، 6 ، 23 )
  • شاخص ارتباطات (سوال 7 ،8 ،24 ، 25 ، 27 )
  • شاخص اعتماد (سوال 9 تا 13 و29 )
  • شاخص جذابیت (سوال 14 تا 17)
  • شاخص تعهد (سوال 18 ،19 ، 28 ، 30 )

روایی پرسشنامه با نظر اساتید راهنما ومشاور بررسی وپایایی ابزار با استفاده از روش آلفای کرانباخ بر روی نمونه محدود 30 نفری مورد آزمون قرار گرفت وضریب آلفا برابر جدول زیر  می باشد که نسبت به آلفای استاندارد در حد بالا وقابل قبول می باشد.

 جدول (1-3) پایایی ابزار پژوهش

  ضریب آلفای کرانباخ بدست آمده ضریب آلفای استاندارد
 پرسشنامه استفاده شده در پژوهش 83/0 87/0

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرسشنامه بررسی عوامل موثربر تعهد مشتری در بانکداری الکترونیک برازش مدل تعهد رابطه اعتماد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *