پرسشنامه سلامت سازمانی

نوع فایل
word
حجم فایل
27 کیلوبایت
تعداد صفحه
4
دسته بندی
تعداد بازدید
281 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین پرسشنامه سلامت سازمانی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحا فایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود پرسشنامه سلامت سازمانی

این پرسشنامه در قالب word و در 4 صفحه و 44 گویه، قابل ویرایش، شامل: توضیحات جدول توصیف نمره گذاری متغیر عادت های خواندن ضریب پایایی پرسشنامه عبارات پرسشنامه

1-1    مقدمه

انتخاب روش تحقیق بستگی به ماهیت موضوع، هدف‌های پژوهش، فرض یا فرض‏های تدوین شده، ملاحظات اخلاقی و انسانی ناظر بر موضوع تحقیق و وسعت و امکانات اجرایی آن دارد. لذا محقق برای دستیابی به هدف‎های مورد نظر بایستی با انتخاب روش تحقیق مناسب، به جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده‏ها بپردازد.

بر این اساس در این فصل سعی شده است روش تحقیق، جامعه آماری، نمونه آماری، روش‏ها و ابزار گردآوری اطلاعات، روائی و پایایی ابزار اندازه‏گیری، نحوه امتیازدهی و نهایتاً روش‏های آماری مورد استفاده در تجزیه و تحلیل داده‏ها مورد بحث قرار می‏گیرد.

1-2   روش تحقیق

با توجه به اینکه هدف انجام این پژوهش، بررسی جامعه شناختی بهره‏وری معلمان تربیت بدنی شهر کرمان است؛ روش تحقیق تحلیلی-توصیفی از نوع پیمایشی است. به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ جمع آوری اطلاعات میدانی است.

1-3  جامعه آماری

جامعه آماری تحقیق، معلمان تربیت بدنی شاغل در مدارس شهر کرمان می‏باشند که در سال تحصیلی 1392-1393 مشغول به فعالیت بوده و تعداد آنها 194 نفر می باشد.

1-4   نمونه آماری و روش نمونه گیری

در این تحقیق با توجه به اینکه تعداد کل معلمان تربیت بدنی شاغل در مدارس شهر کرمان 194 نفر می باشد لذا کلیه آنها به عنوان نمونه تحقیق انتخاب گردیدند. بنابراین تعداد نمونه آماری، برابر با کل جامعه آماری تحقیق می‏باشد.

1-5   متغیر های تحقیق

متغیرپیش بین مولفه های جمعیت شناختی: جنسیت، سابقه کار، مقطع تدریس(ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم)، سابقه کار، میزان تحصیلات، سن و متغیر ملاک میزان بهره­وری است.

1-6   ابزار گرد آوری اطلاعات

در این قسمت به‌منظور جمع آوری داده‏ها و اطلاعات برای تجزیه و تحلیل از پنج پرسشنامه اطلاعات عمومی، سلامت سازمانی، نوآوری، رضایت شغلی و تعهد سازمانی استفاده گردید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرسشنامه سلامت سازمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *