مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تجارت الکترونیک

نوع فایل
word
حجم فایل
636 کیلوبایت
تعداد صفحه
114
تعداد بازدید
318 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «پیشینه پژوهشی و تحقیق و مبانی نظری تجارت الکترونیک » که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع :انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل:WORD و قابل ویرایش با فرمت
doc

 

فهرست محتوا

مقدمه:

تجارت الکترونیک[1] از پدیده های بسیار مهم منبعث از فناوری اطلاعات و ارتباطات است که تحولی بس شگرف در حجم و شیوه تجارت و کسب و کار ایجاد کرده است.[2] اهمیت تجارت الکترونیک در دنیای کنونی که عصر ارتباطات و گستردگی فعالیتهای اجتماعی، اقتصادی، سیاسی وفرهنگی است، برکسی پوشیده نیست. از طرفی دیگر تحولات چندین سال اخیر در فناوری اطلاعات باعث نفوذ اینترنت در بین عموم مردم در سطح جهان و بویژه کشورهای پیشرفته شده است.  میزان دسترسی در سطح جوامع پیشرفته به حدی گسترش یافته است که باعث شده است تا از آن به عنوان ابزاری برای رفع احتیاجات روزمره زندگی استفاده شود.

رشد روز افزون فناوری به ویژه فناوری اطلاع رسانی (IT ) چه در سطح داخلی و چه در سطح بین المللی باعث شده است افراد بسیاری  به اینترنت دسترسی داشته باشند به گونه ای که پیش بینی می شود در سال های نه چندان دور در منطقه آسیا، اقیانوسیه و آمریکای لاتین بیشترین تعداد کاربران اینترنت در جهان را خواهد داشت.  این رشد بالای دسترسی عموم مردم به اینترنت باعث شده است تا امکان تجارت و کسب و کار از طریق اینترنت یا به عبارت بهتر تجارت الکترونیک و کسب و کار الکترونیکی از جایگاه ویژه ای برخوردار شده است. ویژگی های تجارت الکترونیکی از قبیل جهانی نمودن تجارت، برداشتن محدودیت های زمانی و مکانی، کاهش قیمت منابع جهت خرید، افزایش درصد فروش، عدم وجود محدودیت زمانی در معاملات، دسترسی آسان به اطلاعات لازم، کاهش چشمگیر هزینه های معاملاتی و بسیاری دیگر از مزایای تجارت الکترونیک در چند دهه اخیر می باشد که به طور اجمالی می توان آنها را ذکر کرد.[3]

 

فهرست منابع

1_ اینترنت

2_ بجنوردي،‌محمد حسين،‌ قواعد فقهيه، قم، نشر الهادي،‌1419ق، چ اول، ج1

3_ بقائی راوری، جواد و مقدسی، علیرضا(1386)، ارائه یک مدل سه بعدی از چالش های پیاده سازی تجارت الکترونیک در ایران، مجله دانش و توسعه، شماره 19

4_ پرنده، علی (1379). تجارت در اینترنت ،دفتر نشر فرهنگ اسلامی ،تاریخ چاپ.

5_ تجارت الكترونيك و پيش نيازهاي آن در ايران،‌ شبكه فناوري اطلاعات ايران – www.iritn.com

6_ جعفری لنگروی،دکترمحمدجعفر،ترمینولوژی حقوق،چاپ دوازدهم،1381

7_ إمام الخمینی،سید روح اله، نجاة العباد ، ص 225 ؛

8-حسین پور ،حسین (1382). خود آموز تجارت و کسب و کار از طریق اینترنت، تهران،کتاب الکترونیکی،تاریخ چاپ۱۳۸۲

9_ حسيني مراغي،‌عناوين فقهيه، قم،‌نشر اسلامي،‌ 1418ق،‌ چ اول، ج2

10_ حسینی نیک،سید عباس،مجموعه قوانین کاربردی مجد،سال1391،چاپ دوازدهم،انتشارت مجد.

11_ مختار. محمد بن عبدالقادر، الصحاح ،‌دار الكتب العلميه، 1415ق،‌چ اول

12_ صدر ، سید محمد، ماوراء الفقه، ج3، ص355، دار الاضواء، بیروت، 1420.

13_ صدوق، محمد بن حسين؛ من لا يحضره الفقيه، تهران، دار الكتب السلاميه،‌1390ق، چ پنجم، ج4

14_ طباطبائي،محمد حسین طباطبایی،دفتر نشر فرهنگ اسلامی،تاریخ چاپ 1363، ج 1

15_ علیپور حافظی، مهدی(1380). تجارت الکترونیکی در مراکز اطلاع رسانی، سخنرانی، همایش جهانی شهرهای الکترونیکی و اینترنتی،  جزیره کیش، 11-13 اریبهشت.

16_ عرفانی،محمود(1372). حقوق تجارت،انتشارات جنگل.

17_ فاضل لنكراني، قواعد فقهيه، قم، نشر اعتماد، 1418ق، چ دوم

18_ فخرالمحققين, (ايـضـاح الـفـوأد فى شرح اشكالات القواعد)، ج2/48,

19_ قانون تجارت الکترونیک ایران

20_ معاونت حقوقی و امور مجلس به آدرسwww.hvm.ir

21_ قرآن کریم

22_ فیضی چکاپ، عضو هیأت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی،

23_ کاتوزیان،دکتر ناصر(1377)قانون مدنی در نظم حقوقی کنونی،چاپ اول،تهران،نشر دادگستر

24_ موسوی الخمینی، سید روح اله، تحریر الوسیله، ج 1

25_ مکارم شیرازی،آیت اله ناصر، بحوث فقهیة هامة

26_ مکارم شيرازی ، ناصر،القواعد الفقهيه ، ج1 ، ص154

27_ مظفر، محمد رضا،چ1385 ، اصول فقه،ج. 3، ترجمه؛ عباس زراعت و حميد مسجد سرايي، نشر حقوق اسلامي، قم،. اول، ص. 379

28_ نصیری یار، مریم(1384). مظلومی خمسه، حمید. نشریه تدبیر، شماره 157

29_ نوری،سید منصور(1378). اصول حقوقی تجارت الکترونیک با تأکید بر قانون تجارت الکترونیک ایران.

30- نوری ،نخجوانی،محمدعلی،رضا( 1382). حقوق تجارت الکترونیکی،انتشارات گنج دانش.

 

31- هاشمی،دکترسید محمد (1392). حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران،نشر میزان،تهران،نوبت چاپ دوم

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تجارت الکترونیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *