نمونه سوالات استخدامی قوه قضاییه شغل متصدی امور دفتری

نوع فایل
PDF
حجم فایل
872 کیلوبایت
تعداد صفحه
9
تعداد بازدید
82 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی نمونه سوالات استخدامی قوه قضاییه شغل متصدی امور دفتری که در 9 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه نمونه سوالات استخدامی قوه قضاییه شغل متصدی امور دفتری می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

به ساده ترین بیان، مدیریت دفتری را می توان بعنوان نگهداری، سازماندهی و کنترل روند کاری در درون یک سازمان ، تعریف کرد. مدیریت امور دفتری و عضویت پذیری به تساوی قابل اعمال در سازمانهای کوچک و بزرگ، می باشند، چرا که اصولا اعمال آنان به روند امور تجاری جریان داده و به عملکرد روان کارها در زمان سرویس دهی شرکت، کمک می کنند. مدیریت عضویت پذیری شامل رسیدگی به پذیره نویسی ها، سرویس دهی به اعضا و دیگر امور مربوطه، است.

مدیریت دفتری و اهداف آن

مدیریت دفتری ذاتاً شامل فراهم آوردن گزارشات و وارد کردن داده ها در راستای سلسله مراتب و سیاست های شرکت است. در شرکت های کوچک تر، مدیریت دفتری و عضویت پذیری به پشتیبانی امور حقوقی و تنظیم قرار ملاقات ها، تعمیم می یابد. در شرکت های بزرگ، مذیران دفتری وظایف فرعی مشخص دیگری را نیز بر عهده دارند. هدف اصلی از مدیریت دفتری و عضویت پذیری، ایجاد هماهنگی و توازن در محیط کار، حداکثر کارآمدی و سوددهی تجارت ها است.
در اغلب شرکت ها، کار مدیریت دفتر، بصورت دستی، توسط مدیر دفتری که در نهایت دقت و صحت چندین وظیفه و فعالیت را همزمان انجام می دهد، تا امور شرکت روان تر باشند، انجام می پذیرد.

در حالیکه شرح وظایف مدیران دفتری از شرکت های کوچک به بزرگ، متفاوت تعریف می شوند، در مجموع وظایف کلی شان در هر دو مورد بسیار شبیه است. در همه شرکت ها، از تمامی مدیران دفاتر انتظار می رود که بر فعالیت های خاصی نظارت داشته و اطمینان حاصل نمایند که آن فعالیت ها بسیار روان و در نهایت کارآمدی، انجام می شوند.

یکی از مهم ترین مسئولیت های یک مدیر دفتر، نظارت بر عملکرد پرسنل، بطور مستمر و عاری از حب و بغض است. این وظایف احتمالا شامل استخدام کارکنان جدید یا در صورت لزوم، پایان دادن به کار برخی کارمندان، حل و فصل هر گونه مشکلی که احتمالا در شرکت بروز کند، می باشد.
همچنین، مدیران دفتری، فروش ماهیانه را گزارش، نحوه عملکرد گروه فروش را پیگیری و در صورت نیاز گزارش نقاط پیشرفت را تهیه می نمایند. کار مدیریت دفتری شامل نظارت بر سیستم های کامپیوتری، رسیدگی به پرداخت حقوق ها و مخارج، رسیدگی به کاغذبازی ها و همچنین فاکتورهای فروش، نیز می باشد.

تعریف متصدی:

متصدی کسی که مباشر کار و شغلی است.

متصدیان این شغل تحت نظارت مقام مافوق عهده دار مطالعه و بررسی و یا سرپرستی فعالیتهای مربوط به امور اداری و استخدامی در وزارتخانه ها و سازمانهای دولتی می باشند .

شرح وظایف متصدی امور دفتری:

1-نامه هاي وارده را مطالعه نموده سپس ترتيب ثبت و الصاق سوابق مربوطه را توسط متصديان ذيربط مي دهد .

2-پيش نويسها و گزارشات مربوطه را تهيه مي كند .

3-نامه هاي ماشين شده را مطالعه و در ثبت و ارسال نامه ها نظارت مستمر مي نمايد .

4- .به منظور حسن انجام كار كاركنان امور دفتري نظارت لازم بعمل مي آورد .

5-در صورت مشاهده بي ترتيبي و نارسائي ، آموزشهاي لازم را به افراد مربوطه داده و گزارش جهت مقام مافوق تهيه مي كند.

6-در ثبت نامه ها و ارسال آنها به ساير واحدها نظارت مي نمايد .

7-پيش نويسهاي امضاء شده را دريافت و ترتيب ماشين كردن و ارسال آنها را طبق دستور مافوق مي دهد .

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوالات استخدامی قوه قضاییه شغل متصدی امور دفتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *