پرسشنامه مدیریت استعداد

نوع فایل
word
حجم فایل
35 کیلوبایت
تعداد صفحه
6
دسته بندی
تعداد بازدید
355 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین پرسشنامه مدیریت استعداد می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحا فایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود پرسشنامه مدیریت استعداد

این پرسشنامه در قالب word و در 6صفحه و 27 گویه، قابل ویرایش، شامل: توضیحات جدول توصیف نمره گذاری متغیر عادت های خواندن ضریب پایایی پرسشنامه عبارات پرسشنامه

-1- مقدمه

دستیابی به علم یا شناخت علمی میسر نخواهد بود، مگر زمانی که با روش شناسی درست صورت پذیرد. پژوهشگر باید توجه داشته باشد که اعتبار دستاوردهای تحقیق به شدت تحت تاثیر روشی است که برای تحقیق خود برگزیده است. (خاکی ، 1378 ، ص155). تحقیق تلاشی سیستماتیک و روشمند به منظور دست یافتن به پاسخ یک پرسش یا راه حلی برای یک مسئله است.تحقیق علمی که همان کاربرد روش علمی است، در جستجوی شرایطی است که تحت آنها پدیده خاصی رخ می دهدو مشخص کردن شرایط دیگری است که تحت آنها این پدیده رخ نمی دهد.قضیه اصلی روش علمی آن است که تحت چه شرایطی پدیده رخ می دهد. بنابراین چنانچه آن شرایط را بوجود آوریم آن پدیده رخ خواهد داد. برخی اوقات ممکن است که شرایط خاص بوجود آمده باشداما پدیده مورد نظر رخ ندهد. پی بردن به اینگونه حالت ها، موارد استثنایی، اگرها و اماهایی است که در یک موقعیت ممکن است وجود داشته باشد. از این رو هدف تحقیق آن است که شرایط استثنایی را جدا کرده و به حالت های کلی بپردازد(سرمد و دیگران،21،1387).

در این فصل به بیان روش تحقیق، جامعه و نمونه آماری و روش نمونه گیری و ابزار جمع آوری داده ها و روایی و پایایی آن پرداخته شده و در ادامه آزمون هایی که جهت تجزیه و تحلیل داده ها مورد استفاده قرار گرفته اند، بررسی و دلایل استفاده از این آزمون ها به طور اختصار بحث شده است. پس از آن با ارائه مدل مفهومی تحقیق احتمال وجود رابطه ای معنادار میان ابعاد سرمایه اجتماعی ومدیریت استعداد را از دیدگاه علمی و با استفاده از آزمون های آماری بررسی خواهیم کرد.

3-2- روش و نوع تحقیق

از نظر هدف:  پژوهش حاضر را می توان از نظر هدف نوعی تحقیق کاربردی محسوب نمود، زیرا تحقیق کاربردی تلاشی برای پاسخ دادن به یک معضل و مشکل علمی است که در دنیای واقعی وجود دارد. ( خاکی ، 1382 ، ص94)

از نظر روش: در این تحقیق برای بیان ویژگی های متغیرهای مستقل و وابسته از روش های آمار توصیفی استفاده خواهد شد. زیرا محقق دخالتی در موقعیت، وضعیت و نقش متغیرها ندارد و آنها را دستکاری یا کنترل نمی کند و صرفا آنچه را وجود دارد مطالعه کرده، به توصیف و تشریح آن می پردازد(حافظ نیا ، 1384 ، ص61) و به توصیف جز به جز یک موقعیت و یا یک رشته از شرایط می پردازد(خاکی ، 1387 ، ص210).

همچنین جهت سنجش تأثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت  استعداد از روش های همبستگی در آمار استنباطی یا تحلیلی بهره خواهیم بود. زیرا در تحقیق همبستگی هدف اصلی آن است که مشخص شود آیا رابطه ای بین دو یا چند متغیر وجود دارد و اگر این رابطه وجود دارد حد و اندازه آن چقدر است(خاکی ، 1387 ، ص218). یکی از روش های تحقیق توصیفی، تحقیق همبستگی است در این نوع تحقیق رابطه بین متغیرها بر اساس هدف تحقیق تحلیل می گردد. (بازرگان و سرمد ، 1380 ، صص82-81)

3-3- متغیرهای تحقیق

تعریف متغیر:  یک متغیر پدیده ای است که می تواند ارزش های متفاوت به خود بگیرد. ارزش هایی که

می توانند در زمان های مختلف برای یک پدیده یا شخص مشابه، متفاوت باشند یا ارزش هایی که می توانند در زمان مشابه برای پدیده ها یا اشخاص مختلف متغیر باشند (دانایی فرد و همکاران، 1388).

مجموعه متغیرهایی که در این پایان نامه وجود دارد بر دو نوع است:

3-3-1- متغیر وابسته:

متغیر وابسته، متغیر اصلی مورد توجه پژوهشگر است. هدف پژوهشگر آن است که تغییر پذیری متغیر وابسته را تشریح و پیش بینی کند. به عبارت دیگر، این متغیر، متغیر اصلی است که به طور دائمی در پژوهش ساری و جاری است (دانایی فرد و همکاران، 1388).

3-3-2- متغیر مستقل:

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرسشنامه مدیریت استعداد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *