پرسشنامه هوش سازمانی و داده‌های ریسک و بازده

نوع فایل
word
حجم فایل
27 کیلوبایت
تعداد صفحه
4
دسته بندی
تعداد بازدید
293 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین پرسشنامه هوش سازمانی و داده‌های ریسک و بازده می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحا فایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود پرسشنامه هوش سازمانی و داده‌های ریسک و بازده

این پرسشنامه در قالب word و در 4 صفحه و 36 گویه، قابل ویرایش، شامل: توضیحات جدول توصیف نمره گذاری متغیر عادت های خواندن ضریب پایایی پرسشنامه عبارات پرسشنامه

3-1- مقدمه

پایه هر علمی، روش شناخت آن است و اعتبار و ارزش قوانین هر علمی به روش شناختی مبتنی است که در آن علم به کار می­رود. روش تحقیق مجموعه­ای از قواعد، ابزار و راه­های معتبر و نظام یافته برای بررسی واقعیت­ها، کشف مجهولات و دستیابی به راه حل مشکلات است. به طوری که انتخاب متدولوژی تحقیق یکی از مهمترین و فنی­ترین مراحلی است که پژوهشگر باید با حساسیت ویژه، ابزار مناسبی برای گردآوری داده­ها طراحی نماید و با انتخاب نمونه آماری، داده‌های نگرشی و جمعیت­شناختی مورد نیاز را جمع­آوری کند. علاوه بر این، انتخاب روش پژوهش مناسب امری دشوار و مهم است. همچنین شناخت روش­های پژوهش و آگاهی از دقیق بودن آنها از حساسیت بیشتری برخوردار می­باشد (خاکی، 1384). در این راستا، در این فصل روش تحقیق، جامعه آماری، روش نمونه­گیری، تعیین حجم نمونه، ابزار جمع­آوری داده­ها، روایی و اعتبار سنجش و همچنین روش­های آماری مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل داده­ها مطرح شده است.

3-2- روش تحقیق

هدف تحقیقات کاربردی توسعه دانش کاربردی در یک زمینه خاص است. به عبارت دیگر، تحقیقات کاربردی به سمت کاربرد عملی دانش هدایت می­شوند. تحقیق کاربردی در جستجوی یک هدف علمی است و تأکید آن بر تأمین سعادت و رفاه توده مردم و بهبود محصول یا فرایند آزمون مفاهیم نظری در موقعیت­های مسائل واقعی است (خاکی، 1384).

و از آنجایی که در این تحقیق در یک سازمان واقعی، عینی و زنده (پویا) صورت گرفته است و از نتایج آن می­توان به طور عملی  استفاده کرد، یک تحقیق کاربردی می­باشد.

روش تحقیق از لحاظ نحوه گردآوری داده­ها نیز به انواع ذیل طبقه­بندی می­شوند:

  • تحقیقات توصیفی که شامل؛ تحقیقات پیمایشی، همبستگی و موردی و… می‌باشد.
  • تحقیقات آزمایشی

دراغلب تحقیقات علوم انسانی از روش توصیفی استفاده می­شود. تحقیقات توصیفی شامل مجموعه­ای از روش­هایی است که هدف آنها توصیف کردن مورد بررسی است. با اجرای این تحقیقات می­توان شرایط موجود را بیشتر شناخت و از آن در فرایند تصمیم­گیری استفاده نمود. بنابراین با توجه به مطالب مذکور، می­توان گفت که تحقیق حاضر، یک تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی می­باشد و در دسته تحقیقات کاربردی قرار دارد.

3-3- فرآیند تحقیق

با توجه به هدف پژوهش که همانا تحلیل رابطه بین هوش سازمانی و عملکرد مالی در شرکت فولاد خوزستان، پتروشیمی آبادان و شرکت مخابرات میباشد، مراحل زیر جهت انجام پژوهش صورت گرفت.

3-3-1- شناسایی شاخص‌های هوش سازمانی:

جهت شناسایی این شاخصها نیز مراحل زیر صورت خواهد گرفت:

3-3-1-1- استخراج شاخص‌های اولیه براساس سابقه پژوهش:

در این مرحله با استفاده از ادبیات تحقیق و پژوهش‌های صورت گرفته در خصوص موضوع پژوهش شاخص‌های اولیه شناسایی گردید. شاخص‌های هوش سازمانی در قالب 36 آیتم و 7 بعد به شرح زیر می‌باشند:

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرسشنامه هوش سازمانی و داده‌های ریسک و بازده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *