مبانی نظری و پیشینه پژوهشی مسابقات ورزشی و انگیزش

نوع فایل
word
حجم فایل
62 کیلوبایت
تعداد صفحه
47
تعداد بازدید
388 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
5/5 - (2 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «پیشینه پژوهشی و تحقیق و مبانی نظری مسابقات ورزشی و انگیزش» که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

فهرست محتوا

 

فصل دوم : ادبیات تحقیق

2ـ1ـ مقدمه13

2ـ2- آزمون ها و مسابقات  14

2ـ2ـ1ـ اهميت مسابقات14

2ـ3ـ تاريخچه پيدايش مسابقات ورزشي15

2ـ4ـ مسابقات علمي – تخصصي معلمان تربيت بدني16

2ـ5ـ انگیزش از نظر تاریخی19

2ـ6ـ مفهوم انگیزش20

2ـ7ـ مظاهر انگیزش21

2ـ8ـ تحقيقا ت انجام شده در داخل و خارج از كشور22

2ـ8 ـ1ـ تحقيقات انجام شده در داخل كشور22

2ـ8ـ2ـ تحقيقات انجام شده در خارج از كشور29

2ـ9ـ خلاصه و جمع بندی38

منابع و مؤاخذ

منابع فارسی76

منابع لاتین   84

 

مقدمه 

آموزش و پرورش در یک جامعه عامل کلیدی در توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی آن جامعه است. بررسی عوامل مؤثر در رشد و توسعه جوامع صنعتی و پیشرفته بیانگر آن است که همه­ی این کشورها از آموزش و پرورش قوی و کارآمد برخوردارند. نقش معلمان اثر بخش در نظام آموزشی یک جامعه، انکار ناپذیر است. بخشی از چالش های موجود در درس تربیت بدنی نشأت گرفته از عدم آگاهی و دانش روز معلمان درمورد مسائل عملی و تئوری و نحوه ی اداره کلاس و جلسات تمرین است. اگرچه کار معلمان تدریس است. اما در انجام فعالیت های مربوط به تدریس، بایستی به مهارت های مختلف چون مهارت در تصمیم گیری، سخنرانی و فن بیان، شیوه های آموزش مهارت های ورزشی و مهارت برقراری ارتباط مؤثر با دانش آموزان، مربیان و مسئولان آشنا باشند. (مختاری، 1390).

با عنایت به اینکه معلمان به عنوان بدنه ی نظام آموزشی و گرداننده ی سیستم تربیتی محسوب می شوند و به طور مستقیم با دانش آموزان، که آینده سازان جامعه می باشند، در ارتباط اند، ضرورت ایجاب می کند کسانی  در این سمت گمارده شوند که بالاترین میزان مهارت عملی و تئوری را داشته باشند. لذا به منظور برنامه ريزي و سازماندهي در هر كاري داشتن اطلاعات و آگاهي كافي از وضع موجود و گذشته، نقش بسيار مهمي ايفا مي كند. مسابقات علمي- تخصصي با هدف آموزش، بهسازي و نگهداري دبيران تربيت بدني انجام مي گيرد[4]، لذا در اين فصل مسابقات علمي- تخصصي، نحوه اجرا، سير تحول و تاريخچه آن  را مورد بررسي قرارگرفته است و همچنین تاریخچه تعاریف و مفاهیم انگیزش  قسمت بعدي اين فصل را تشكيل مي دهند. در اين فصل مروري بر تحقيقات مشابه و يا مربوط به موضوع تحقيق در داخل و خارج از كشور شده است، كه جمع بندي آنها به جهت دهي اين تحقيق، براي رسيدن به اهداف آن، كمك خواهد كرد.

 

فهرست منابع

آبدار اصفهانی،زهرا، 1374؛ بررسی نظرات دبیران دبیرستانهای شهر اصفهان در ارتباط با عوامل موثر در افزایش انگیزش شغلی آنان، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی، اصفهان دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان

اداره کل تربیت بدنی پسران وزارت آموزش پرورش ،ورزش و ارزش ،دومین ویژه نامه علمی فرهنگی و ورزشی،پانزدهمین دوره آزمونهای علمی.فرهنگی و ورزشی معلمان و دبیران تربیت بدنی سراسر کشور، تهران، 1378

اسماعیلی،حسین، 1377، ارزیابی عوامل موثر ایجاد انگیزه به کار معلمان مرد و زن ابتدایی شهر اصفهان بر اساس مدل هرزبرگ،پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی ،تهران، مرکز آموزش مدیریت دولتی

افشارنژاد، طاهر، 1384، بررسی اثر شرکت در مسابقات علمی- تخصصی روی عملکرد حرفه ای معلمان تربیت بدنی،پایان نامه کارشناسی ارشد ،دانشگاه گیلان

انصاري، قاسم،1375، انگيزش كاركنان و بهره وري نيروي انساني، مجموعه مقالات بهره وري نيروي انساني، مركز آموزش مديريت دولتي

آيريا، جمشيد،1357، جزوه تاريخ تربيت بدني، دانشكده تربيت بدني و علوم ورزشي دانشگاه تربيت معلم

ايمان زاده، مسعود،1377،ديدگاه دبيران و معلمين تربيت بدني استان اردبيل در زمينه اثربخشي كلاس هاي كوتاه مدت ضمن خدمت در آموزش و پرورش، پايان نامه كارشناسي ارشد، دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران

بخشنامه معاونت تربيت بدني و تندرستي وزارت آموزش و پرورش، دستوالعمل برگزاري نوزدهمين دوره مسابقات علمي تخصصي معلمان تربيت بدني سراسر كشور، بهمن ماه 1392.

بهشتي، احمد،1362، مباني تربيت بدني در اسلام، نيرو و نشاط، دفتر سيزدهم

بیژنی ،اختر،1369، بررسی تئوری های مدیریت با انگیزه حرفه ای معلمان مدارس راهنمایی تهران، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی ، دانشکده علوم تربیتی دانشگاه تهران

جليلي، قوام الدين،1369، بررسي عوامل مانع پيشرفت درس تربيت بدني در مقطع راهنمايي در شهر باختران، پايان نامه كارشناسي ارشد، دانشگاه تربيت معلم

خدا پناهی، محمد کریم، 1391،انگیزش و هیجان، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها، (سمت) چاپ چهاردهم.

خليل آبادي، غلام رضا،1373،بررسي انگيزه هاي افراد شركت كننده در ورزش هاي همگاني شهر تهران، پايان نامه كارشناسي ارشد، دانشكده تربيت بدني و علوم ورزشي دانشگاه تربيت معلم

دانش پژوه، زهرا، 1382،ارزشيابي مهارت هاي حرفه اي معلمان دوره راهنمايي، گزارش طرح پژوهشي، موسسه پژوهشي برنامه ريزي درسي و نوآوريهاي آموزشي، نشريه شماره 437

دلاور،علی، 1392، روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی، چاپ چهلم.

دلاور،علی ،1387، روشهای آماری در روانشناسی و علوم تربیتی، تهران ،انتشارات پیام نور، چاپ چهارم .

ذكرياپور،صياد محترم، 1376،رابطه بين رضايت شغلي معلمان و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان كلاس پنجم ابتدايي مدارس دولتي شهر تهران، پايان نامه كارشناسي ارشد، دانشكده علوم تربيتي دانشگاه علامه طباطبايي

رابینز، استیفن پی،1386، رفتار سازمانی (جلد اول و دوم)، ترجمه علی پارسائیان و محمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی، تهران.

رضازاده،اکبر،تاثیر ارزشیابی عملکرد بر انگیزش شغلی معلمان مدارس ابتدایی شهرستان تبریز، پایان نامه کارشناسی ارشد، مدیریت آموزشی،تهران،دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی.

زارع دار،زین العابدین،1387،بررسی رابطه ارضا نیازهای انگیزشی و بهداشتی کارکنان اداره کل رفاه خدمات اداری-شرکت مخابرات ایران با کارآیی آنان،پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، تهران، مرکز آموزش مدیریت دولتی.

زندي آتشبار، محسن،1375، بررسي نقش سطح تحصيلات بر بهره وري نيروي كار، مجموعه مقالات بهره وري نيروي انساني، مركز آموزش مديريت دولتي

سجادي، سيدنصرالله،1368، بررسي نحوه اجراي درس تربيت بدني در مدارس ابتدايي مناطق بيست گانه آموزش و پرورش تهران، پايان نامه كارشناسي ارشد، دانشگاه تربيت مدرس

سلطانيان، محمدعلي،1373، مقايسه اثرات تدريس معلمين ثابت و معلمين متخصص تربيت بدني بر آمادگي عمومي بدني دانش آموزان پسر مدارس ابتدايي استان سمنان، پايان نامه كارشناسي ارشد، دانشگاه تهران

سيد عامري، ميرحسين،1372،بررسي تاثير وجود معلم ورزش متخصص در دوره ابتدايي برتوسعه توانايي هاي ادراكي و حركتي در مدارس پسرانه شهرستان اروميه، پايان نامه كارشناسي ارشد، دانشگاه تربيت مدرس

سیترز، ریچارد،1390، انگیزش و رفتار در کار، مترجم علوی، سید امین، انتشارات مرکز آموزش مدیریت دولتی تهران، چاپ اول، جلد اول.

شعاری نژاد، علی اکبر، 1392،روان شناسی رشد ،چاپ چهارم ،تهران

شفيع زاده، علي، خلجی، حسن، 1380،بررسي ارتباط انگيزش با عوامل آمادگي جسماني، مهارتي و علمي معلمان تربيت بدني، پژوهش در علوم ورزشی، اسفند

شكري، مصطفي،1375، بررسي شيوه هاي عملي ارتقاء بهره وري نيروي انساني، مجموعه مقالات بهره وري نيروي انساني، مركز آموزش مديريت دولتي

شيار، جمشيد،1376،بررسي نظرات معلمين تربيت بدني شهرستان آمل در زمينه كلاس هاي آموزش ضمن خدمت، دانشگاه تربيت معلم

شيردل، رحمان،1371، بررسي و مقايسه پيشرفت دانش آموزان عضو تيم هاي ورزشي آموزشگاهي شركت كننده در مسابقات استاني با ديگر دانش آموزان سال سوم راهنمايي پسر استان مازندران، پايان نامه كارشناسي ارشد، دانشگاه تربيت معلم

صادقي نائيني، حسن،1375،كاربرد اصول مهندسي فاكتورهاي انساني (ارگونومي) در كاهش مخاطرات حرفه اي و افزايش سطح رضايت شغلي، مجموعه مقالات بهره وري نيروي انساني، مركز آموزش مديريت دولتي

صالحي، ابراهيم،1369، بررسي نظرات دانشجويان تربيت دبير راجع به علل و عواملي كه باعث كم توجهي و بي علاقگي آنها به فراگيري دروس تربيتي مي شود، پايان نامه كارشناسي ارشد، دانشگاه اصفهان

صباغان،زهرا، 1375،انگیزش شغلی معلمان مدارس تهران ،پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی ،تهران

صفري، مهوش،1357، پژوهشي پيرامون آموزش ضمن خدمت كاركنان آموزشي وزارت آموزش و پرورش، پايان نامه كارشناسي ارشد، مركز آموزش مديريت دولتي تهران

مختاری، ا، 1390، رابطه بین ویژگی های شخصیتی با مهارت های سه گانه مدیریتی دبیران تربیت بدنی استان اصفهان. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده تربیت بدنی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه.

عسگريان،مصطفي، 1386،مديريت نيروي انساني، انتشارات جهاد دانشگاهي.

عسگريان، مصطفي ،1388،سازمان و مديريت آموزش و پرورش، انتشارات اميركبير.

عليمرداني، احمد، 1384،ارزيابي مسابقات علمي- تخصصي معلمان تربيت بدني، پايان نامه كارشناسي ارشد، دانشگاه گيلان

غفاری، مجتبی،1375، مقایسه انگیزش شغلی معلمان در مدارس دولتی و غیر انتفاعی در منطقه یک آموزش پرورش تهران.پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی تهران دانشکده علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی

فراست،روین،پ،1366، روانشناسی ورزشی، ترجمه عیدی علیجانی، مهوش نوربخش، چاپ اول،تهران، سازمان تربیت بدنی دفتر تحقیقات و آموزش

بررسی میزان انگیزش شرکت در فعالیتهای ورزشی در مدارس، فصلنامه ورزش، شماره پانزدهم،تهران، انتشارات دفتر تحقیقات و آموزش سازمان تربیت بدنی ،1370.

فياض، محسن،1374، بررسي نظرات معلمين تربيت بدني استان خراسان در زمينه كلاس هاي آموزش كوتاه ضمن خدمت، پايان نامه كارشناسي ارشد، دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران

قوانين و مقررات تربيت كشور، تنظيم از ستاد تدوين نظام نوين تربيت بدني، سازمان تربيت بدني، تهران، 1385.

قيومي، محمد،1382، بررسي و مقايسه نتايج آزمون علمي فرهنگي و ورزشي معلمان تربيت بدني مرد سراسر كشور در سالهاي 1379-1380-1381، دفتر تحقيقات و توسعه معاونت تربيت بدني و تندرستي، مجله نيرو و نشاط، دفتر دهم (شماره يك، دوره جديد)

قيومي، محمد،1379، تجزيه و تحليل و مقايسه ويژگي هاي آمادگي جسماني معلمان تربيت بدني زن و مرد شركت كننده در مسابقات علمي، فرهنگي و ورزشي سال 79، دفتر تحقيقات و توسعه معاونت تربيت بدني و تندرستي

همتي نژاد م، افشارنژاد ط، رمضاني نژاد ،ر ، ارزشيابي مسابقات علمي – تخصصي معلمان تربيت بدني و تاثير آن بر عملكرد حرفه اي، فصلنامه پژوهش در علوم ورزشي، شماره 24،   ص 33 .

كاشف، مجيد، مجتدي، حسين،1368، ارزيابي نتايج مسابقات علمي، فرهنگي و ورزشي معلمان تربيت بدني كشور و تدوين نورم هاي استاندارد، انتشارات اداره كل تربيت بدني وزارت آموزش و پرورش

كريميان، اميرهوشنگ،1381،نقش مديران در ارتقاء و بهره وري نيروي انساني، مجموعه مقالات استاندارد و استانداردسازي در آموزش و پرورش با رويكرد منابع انساني، انتشارات آموزش و پرورش

مارتنز، رینر ، 1372،روانشناسی ورزشی راهنمای مربیان و ورزشکاران ،ترجمه فرهاد ،هژیر ،چاپ اول، جهاد دانشگاهی

مجموعه مقالات اولين كنگره علمي مدارس كشور، انتشارات اداره كل تربيت بدني آموزش و پرورش، تهران، 1373 .

محب علي، داوود،1375،توجه بيشتر به ايمني و تاثيرآن در ارتقاء بهره وري، مجموعه مقالات بهره وري نيروي انساني، مركز آموزش مديريت دولتي

محمودي، اميرحسين،1377، بررسي ويژگي هاي معلم اثربخش از ديدگاه دانش آموزان دختر و پسر دبيرستان هاي شهرستان شهريار، پايان نامه كارشناسي ارشد، دانشكده علوم تربيتي دانشگاه تربيت معلم

مظفري، سيد امير احمد،1384، اصول و مباني تربيت بدني، دانشكده تربيت بدني و علوم ورزشي دانشگاه تربيت معلم تهران

معاونت پرورشی و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، ورزش و ارزش، شماره 144و145، تهران، اداره کل تربیت بدنی پسران، 1378 .

معصومی ،مسعود،1375-76، مطالعه عوامل موثر بر انگیزش و تاثیر آن بر بهره وری کارکنان اداره کل پست استان سمنان ،پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی ،تهران مرکز آموزش مدیریت دولتی

ملايي نژاد، اعظم، 1381،تدوين استانداردهاي كيفيت معلمان يك ضرورت و نياز،مجموعه مقالات استاندارد و استانداردسازي در آموزش و پرورش با رويكرد منابع انساني، انتشارات آموزش و پرورش

مهدوي، توفيق، 1378،بررسي عملكرد مناطق دهگانه دانشگاه آزاد اسلامي در دو المپياد ورزشي برگزار شده، پايان نامه كارشناسي ارشد، دانشگاه آزاد اسلامي تهران

مهدي زاده تهراني، رضا، 1376،توصيف نظرات معلمين تربيت بدني مدارس شهر اصفهان در رابطه با برخي از عوامل موثر در افزايش كارايي آنها، پايان نامه كارشناسي ارشد، دانشگاه تربيت معلم

ميرسپاسي، ناصر،1371، مديريت منابع انساني و روابط كار، چاپ يازدهم، انتشارات نقش جهان

میر علی کاخکی ،ناصر ،1377-78،بررسی رابطه بین ایجاد انگیزش و بهره وری نیروی انسانی در د انشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی ،تهران ،مرکز آموزش مدیریت دولتی شمال کشور

نائلی، محمد علی،1373،انگیزش در سازمانها ،چاپ اول، اهواز دانشگاه شهید چمران

نادري نسب، مهدي،1383، بررسي نيازهاي انگيزشي مسئولين آموزش و پرورش استان تهران،پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه گيلان

نعمتي، ناصر،1377، مقايسه كارايي و رضايت شغلي آموزگاران داراي مدرك كارداني و كارشناسي ضمن خدمت با ساير آموزگاران در سطح شهر شيراز، پايان نامه كارشناسي ارشد، دانشكده علوم تربيتي دانشگاه شهيد بهشتي

نمازي زاده و همكاران، 1353،تحقيقي در زمينه مسائل تربيت بدني و ورزش در مدارس استان هاي مركزي و سيستان و بلوچستان، دانشگاه تهران

نمازي زاده، مهدي، 1356،مباني رواني- اجتماعي در يادگيري حركتي، انتشارات وزارت اطلاعات و جهانگردي

همتي نژاد، مهرعلي،1369،تجزيه و تحليل و ارزشيابي برنامه هاي تربيت بدني مدارس متوسطه استان گيلان، پايان نامه كارشناسي ارشد، دانشگاه تربيت مدرس

هي وود، لس،1380، اوقات فراغت، ترجمه محمد احساني، انتشارات پژوهشكده تربيت بدني

ورزش و ارزش، مسابقات علمي- فرهنگي و ورزشي معلمان تربيت بدني سراسر كشور، شماره170، اسفند1382، ص 36 و37.

ورزش و ارزش، دانستنيهاي فرهنگي-علمي و ورزشي معلمان كشور، شماره30، صفحه12. 1369

جابری ا؛ سلیمی م؛ خزایی پول ج، 1392، بررسی تأثیر انگیزش های درونی و بیرونی بر تسهیم دانش کارکنان در سازمان های ورزشی، نشریه مدیریت ورزشی دانشگاه تهران، دوره 5، شماره 16، بهار 1392، صفحه 55-75.

Bidel& Netometer, Banvil,and et al,1999, Motivation congruency and discrepancy between certified athletic

Brunel, D,2003, Information Shared with Interns during Internship in Relation to NCATE/NASPE Guideline for teacher Preparation in Physical Education,  Research Quarterly for Exercise and Sport, March, Supplement, A-58, 59.

Coulon, S.C., Reif, G, 1994, The effect of Physical Education Curriculum Development on the Instruction Behaviors of Classroom Teacher, Physical Education. Early winter, 179-187.

Edington, CR, and et al,1989, “ Motivation park and recreationals: across cultural analysis” Journal of park and recreation administration,No 7(3)

Ennis, C,1994, Knowledge and beliefs underlying curricular, Quest, 46, 164-1.

Faucette, N., & Patterson, P,1989, Classroom teachers in physical education: What they are doing how they feel about it, Education, 110(1), 108-114.

Fausette, N., Nugent, P., Sallis, J.F., & McKenzie, T.L,2002, “I’d rather chew on Aluminum Foil.” Overcoming Classroom Teachers’ Resistance to Teaching Physical Education, Journal of Teaching in Physical Education, 21, 287-308.

Han, K, 2007, “A preliminary analysis of the motivation to volunteer at sporting events among college students. Unpublished mater’s thesis”. Indiana state university at Terre Haute.

Glyt& ,sarzine,1999, job satisfaction and performance of coaches of the spar-time sports school in chin,Jornal of sport management No 7(2)may

Gudez &,Begytis, 1991, physical educators and physical activity participants some psychological measures,British society of sports psychology 8,

Hosek, Vaclav. Tilinger, pavel,1999, Bilek,Lubos psychology of sport and Exercise: enhancing the Quality of life, proceedings of the 10 TH europen Congress of sport psychology- FEPSAC, part 1. and 2

Jones, R,2009 ,Teaching practice: Preservice physical educator attitudes, Perceptions and concerns, Research Supplement (Exeter- England), 5, 1-4.

Jones, R. Figley, G,2007, Physical Educator pedagogical education and Physical Education Teacher: Student interaction. International Journal in Physical Education, 30(1), 20-27.

Kagan, D.M,1992, Implication of research on teacher belief, Educational Psychologist, 27, 65-90.

MacBride, R., & Xiang, P,2004, Belief and Motivational Strategies among Elementary Physical Education Teacher, Research Quarterly for Exercise and Sport, march2004, Supplement, A-74.

Macdonald, D., Tinning, R,1995, Physical Education Teacher Education and Trend to Proletarianization: A Case Study, Journal of Teaching in Physical Education. 15, 98-118.

McKenzie, T.L., Feldman, H., Woods, S.E., Romero, K.A., Dahlstrom, V., Stone, E.J., Strikmiller, P.K., Williston, J.M., & Harsha, D.W,1995, Children’s activity levels and lesson context during third-grade physical education, Research Quarterly for Exercise and Sport, 66, 184-193.

McKenzie, T.L., Sallis, J.F., Faucette, N., Roby, J.J., & Kolody, B,1993, Effects of a curriculum and in-service program on the quantity and quality of elementary physical education classes, Research Quarterly for Exercise and Sport, 64(2), 178 -187.

McKenzie, T.L., Sallis, J.F., Kolody, B., & Faucette, F.N,1997, Long-term effects of a physical education curriculum and staff development program: SPARK, Research Quarterly for Exercise and Sport, 68(4), 280-291.

Mcteer, W.G., & Whith, P.G,1991, The Physical Educator as a Role model: Preliminary Findings from Canada Data, The Emmanuel Gill Publishing House, P. 220-230.

Mozafari, A.A,1979, Evaluation and Analysis of Physical Education Program in Secondary school of Florida, PH.D in Physical Education. U.S.A.

O’Sullivan, M,2002, Good data are all you have: The legacy of a PETE Scholar, Journal of Teaching in Physical Education, 21, 444-453.

O’Sullivan, M., Siedentop, D., & Locke, L.F,1992, Toward Collegiality: Competing view point among teacher educators, Quest, 44, 266-280.

Pajares, M.F,2011, Teacher’s Beliefs and Educational research: Cleaning up a messy construct, Review of Educational Research, 62, 307-332.

Parker, J,1995, Secondary Teacher’ Views of Effective Teaching Physical Education, Journal of Teaching in Physical Education.14, 127-13

Norman &,1997, Curriculum Work in Physical Education: Beyond the Objectives Approach. Journal of Teaching in Physical Education, 12, 244-256

Pissanos, B.W,1995, Providers of Continued Professional Education: Constructed Perceptions of Four Elementary School Physical Education Teachers, Journal of Teaching in Physical Education, 14, 215-230.

Poole, J.R,1994, Finding more Teaching Opportunities for Physical Education Teacher Education, Physical Education. Late winter 1994, 53-56.

Pritchard, Richetki O,1999, Attitudes toward Physical Education in England: An investigation among parent, Pupils & Teachers, Physical Educator (Indianapolis), 45(3), 154-156.

Scherman,john.R,management,6th edition,Newyork,john wiley and sons,INC.press 2001

Sharp, T., Spies, R., Newman, D., & Spickelmier, Donna,1996, Assessing and Improving the Accuracy of In-Service Teacher, Perceptions of Daily Practice, Journal of Teaching in Physical Education, 15, 297-318.

Sysini& et al ,2002, Trainers and noncertified student athletic Trainers in the state    of Havaii jornal of athletic training Vol 27.(4)

Tsangaridou, N., O’Sullivan, M,2003, Physical Education Teachers’ Theories of action and Theories-in-use, Journal of Teaching in Physical Education, 22, 132-152.

Walkwitz, E., Lee, A,1992, The role of teacher knowledge in elementary physical education instruction: an exploratory study, Research Quarterly for Exercise and Sport, 63(2), 179-185.

Wood, E., Bennett, N,2000, Changing theories, Changing Practice: Exploring early childhood teachers’ Professional learning, Teaching and Teacher Education.16, 637-647.

Xiang, P., Lowy, S., & McBride, R,2002, The impact of a Field-based Elementary Physical Education Methods Course on Preservice Classroom Teacher’s Beliefs, Journal of Teaching in Physical Education, 21, 145-161.

Yanada, Hirata,2004, Athletes and Non Athletes in the Middle years of life, Sport and Aging: Human Kinetics.Inc. Schedule Werner.

Wann, D.L., Grieve, F.G., Zapalac, R.K. and Pease, D.G,2008, “Motivational Profiles of Sport fans of different sports”. Sport Marketing Quarterly, 17, PP:6-19.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مبانی نظری و پیشینه پژوهشی مسابقات ورزشی و انگیزش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *